بهترین برند قفل دیجیتال

09198649902 همراه
بهترین برند قفل دیجیتال

قفل دیجیتال و هوشمند از محصولاتی است که دارای انواع، مدل ها و برند های مختلف داخلی و خارجی میباشد که هرکدام از قفل ها دارای مشخصات و ویژگی ها و قابلیت های خاصی هستند که در این مقاله با بهترین برند های قفل دیجیتال هم آشنا میشوید.

آریا لاک
آریا لاک

پیشرفت علم و تکنولوژی دوران باز و بسته کردن درب های ورودی با کلید های مکانیکی و دردسر های آنها را با قفل های دیجیتال و هوشمند به پایان رسانده است.

این محصولات با قابلیت ها و ویزگی های خاصی که دارند علاوه بر راحتی شما، امنیت جان و مالتان را نیز در مکان های مختلف فراهم میکنند و به همین علت محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و در مکان های مختلف مسکونی، اداری، تجاری و ... استفاده میشوند.

در این مطلب از آریا لاک هم با بهترین برند قفل دیجیتال آشنا خواهید شد.

 

بهترین برند قفل دیجیتال باید چه ویژگی ها و قابلیت هایی داشته باشد؟

امروزه شاهد انواع و اقسام قفل دیجیتال تقلبی زیادی در بازار و فروشگاه های مختلف هستیم، اما اگر با قابلیت ها و ویژگی های اصلی این محصولات آشنا باشید و از چگونه عملکرد آنها آگاه باشید، میتوانید اصلی یا فیک بودن محصول را تشخیص دهید.

برخی ویژگی های بهترین برند های قفل دیجیتال عبارتند از :

مجهز به سیستم هوشمند سازی

قفل های دیجیتال باید حتما دارای قابلیت کنترل با بلوتوث، وای فای و ریموت از طریق تلفن همراه باشند.

آلارم هشدار

در مواقعی که سارقی قصد نفوذ، باز کردن، شکستن، ضربه زدن، هک کردن و حتی آتش سوزی را داشه باشد این آلارم هم در خود قفل و هم در گوشی متصل به قفل به صدا در می آید.

قفل اتوماتیک

با این ویژگی دیگر نگران امنیت خانه نیستید زیرا به محض بسته شدن درب، درب به صورت خودکار قفل میشود.

دسترسی توسط (رمز، کارت و اثر انگشت)

از ویژگی های فوق العاده این محصولات میتوان به باز کردن درب و قفل با رمز ورودی، اثر انگشت و کارت های مخصوص اشاره کرد.

تابع خیالی

برای اینکه کسی متوجه رمز شما نشود، با این قابلیت میتوانید ابتدا اعدادی را به صورت نمایشی وارد کنید و بعد از آن رمز اصلی را وارد کنید.

حریم خصوصی

شما با فعال‌سازی این ویژگی می‌توانید ورود به داخل ساختمان یا دفتر کار از همه افراد حتی دارنده کارت، رمز و اثرانگشت را سلب نمایید.

قفل کودک

این قابلیت هم برای جلوگیری از خروج کودکان از منزل میباشد.

 

بهترین برند قفل دیجیتال 1401

بهترین برند قفل دیجیتال

قفل الکترونیکی و هوشمند و همچنین دستگیره دیجیتال از پر طرفدار ترین محصولات دیجیتال موجود در بازار است که به خاطر ضریب ایمنی بالا، اولین انتخاب افراد برای افزایش امنیت میباشد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی این محصولات هم مانند سایر تجهیزات دیجیتال و همچنین سایر تجهیزات امنیتی مثل دوربین های مداربسته و ... وارد بازار شدند و به خاطر حذف قطعی قفل ها و کلید های مکانیکی طرفداران زیادی پیدا کردند.

برند های مختلفی در ایران و جهان دست به طراحی، ساخت و عرضه قفل های هوشمند زده اند که برخی از آنها قدیمی و شناخته شده اند و برخی از آنها جدید هستند و قصد جلب اعتماد مشتریان را دارند که در این بین برخی از آنها کیفیت بالا و برخی دیگر کیفیت پایینی دارند.

انتخاب بهترین مدل قفل دیجیتال در بازار ایران و جهان به موارد مختلفی بستگی دارد که حتما باید مد نظر داشته باشید که برخی از آنها عبارتند از برند، کشور سازنده، کیفیت، متریال ساخت، آپشن‌های هوشمند و گارانتی.

در ادامه به معرفی بهترین مدل و برند های قفل دیجیتال در سال جدید (2022 ، 1401) پرداخته ایم.

 

بهترین مدل قفل دیجیتال 2022

بهترین مدل قفل دیجیتال

قفل دیجیتال سامسونگ

سامسونگ (samsung) از برند های مشهور و معتبر در زمینه های مختلف میباشد که چند سالی است دست به تولید قفل و دستگیره های هوشمند زده است.

هر قفل درب دیجیتال سامسونگ با بیشترین تلاش و دقت طراحی شده است تا محیط زندگی را از بالاترین سطح امنیت و راحتی برخوردار سازد. کاربران می‌توانند از طریق صفحه کلید، اثر انگشت یا کارت‌های دسترسی RFID به محیط داخل دسترسی داشته باشند.

از نکات مثبت محصولات این برند این است که قفل های سامسونگ به سایر محصولات سامسونگ هم متصل میشوند.

از معایب این برند هم این است که به دلیل اینکه در کنار قفل های دیجیتال سایر محصولات دیگر هم تولید میکند، شایر به صورت تخصصی طراحی قفل ها را انجام ندهد.

قفل یوکا

اگر تصمیم به نصب قفل های الکترونیکی دارید، قفل دیجیتال یوکا (yucca) یکی از بهترین گزینه هاست که دارای سیستم تشخیص هویت بدون خطا هستند و تمام این محصولات دارای سیستم های ضد شوک ، ضد سرقت و ضد حریق میباشند و امنیت بالایی دارند.

قفل‌ها و دستگیره‌های دیجیتال یوکا از تکنولوژی‌های کارتی، صفحه کلید و بیومتریک مانند اثرانگشت، تشخیص از طریق عنبیه چشم و کف دست استفاده می‌کنند.

در ساخت این قفل ها و باز و بسته کردن آنها از آخرین تکنولوژی استفاده میشود که بدون هیچ خطایی هستند و کاربری آسانی دارند.

همچنین این محصولات این برند طراحی خاص و منحصر به فردی دارند که علاوه بر امنیتی، زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

این قفل ها روی انواع درب های معمولی و درب های ضد سرقت هم نصب میشوند و همچنین در شرکت آریا لاک دارای 1 سال گارانتی و خدمات پس از فروش بی قید و شرط هستند.

قفل دیجیتال میلر (milre)

قفل هوشمند برند میلر هم از دیگر محصولات هستند که بدنه آنها به وسیله ریخته گری آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که باعث استحکام و مقاومت بیشتر بدنه قفل شود.

همچنین این برند قابلیت این را دارد که با استفاده از ریموت کنترل، درب را از راه دور باز و بسته کنید.

قفل دیجیتال Schlage Sense

این برند از معتبر ترین برند ها در جهان است که برای کار با این برند باید دارای گوشی یا تبلت اپل باشید.

این قفل ها دارای یک صفحه کلید هستند که میتوانید با وارد کردن پین در آن درب را باز نمایید، همچنین این قفل ها را میتوان  به وسیله Siri نیز باز و بسته نمود.

این محصولات علاوه بر اینکه امکانات سایر قفل های دیگر را هم دارند، یک انتخاب عالی برای دارندگان گوشی های آیفون هستند و امنیت بالایی نیز دارند.

شلاگ از قفل‌های مکانیکی بادوام گرفته تا راه حل‌های جامع کنترل دسترسی الکترونیکی و بیومتریک، حداکثر ایمنی و محافظت را فراهم می‌کند. هنگامی که اموال و امنیت شخصی در معرض خطر باشند، محصولات شلاگ قد علم می‌کنند.

قفل گیت من

از دیگر برند ها و مدل های قفل های الکترونیکی، قفل دیجیتال گیتمن میباشد که تمرکز آن روی رمز ورود و اثر انگشت میباشد  و یکی از اقدامات این شرکت برای ایمن سازی ساختمان ، ترکیب رمز عبور و اثر انگشت برای باز کردن درب است.

قفل های هوشمند Gateman از عملکرد تخیلی برای محصولات استفاده کرده است و از دیگر ویژگی های آن میتوان به قفل کودک، سیستم ضد سرقت و موارد دیگر اشاره کرد.

قفل‌های الکترونیکی گیتمن دارای انواع و اقسام دسترسی اعم از اثرانگشت، کد عبور و امکانات و آپشن‌های مختلف مانند شخصی سازی کد ورود، ريموت، سنسور اعلان حريق، منبع تغذيه، ضد شوک و موارد دیگر است.

بهترین انواع قفل الکترونیکی

قفل دیجیتال Kwikset 

قفل های دیجیتال با برند Kwikset از دیگر مارک ها هستند که با انواع گوشی ها سازگاری دارند و با بلوتوث و تلفن همراه کنترل میشوند.

قفل های این برند دارای اپلیکیشن و برنامه مخصوص موبایل هستند که میتوانید ورود و خروج را از راه دور کنترل کنید.

علاوه بر استفاده از قابلیت هوشمند این قفل، شما می‌توانید به وسیله یک کلید مکانیکی هم آن را باز کنید.

محصولات این برند مشهور تحت تضمین بالاترین سطح امنیت، کیفیت، فنآوری، دوام و طراحی مطابق مُد روز به مشتریان ارائه می‌شوند.

قفل اپیک

اپیک هم شرکتی در کره جنوبی میباشد که در حال ساخت قفل های هوشمند الکترونیکی است که با اتوماسیون خانگی و فنآوری IOT در سیستم اینترنت هوشمند Trend ادغام شده است.

همچنین طراحی و ساخت تمام محصولات قفل دیجیتال epic طبق استانداردهای بین المللی و همگام با تکنولوژی روز دنیا میباشد.

از امکانات این محصولات میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دارای ریموت کنترل (اختیاری)
  • ذخیره زمان تردد ها 
  • دارای سیستم خروج اضطراری
  • کنترل توسط موبایل با ماژول وای فای 
  • ورود با تایید دو کاربر
  • غیر فعال شدن در صورت تلاش برای ورود غیر مجاز مکرر
  • امکان پاک کردن کاربران توسط مدیران
  • و.....

قفل دیجیتال آگوست (August)

آگوست هم از دیگر برند های ثابت شده در تولید و عرضه قفل و دستگیره های دیجیتال میباشد که به محض شناسایی شما یا تلفن همراه شما درب را باز میکند.

این محصولات هم دارای برنامه گوشی هستند که وقتی گوشی شما نزدیک قفل باشد درب باز میشود و به محض دور شدن، درب به صورت خودکار قفل میشود.

اما از مهمترین معایب این قفل ها این است که این روزها وارادات آنها امکان پذیر نیست و شاید در کشورهای دیگر طرفداران زیادی دارند و مشتریان راضی هستند اما مناسب درب های ایران نیستند و معمولا سیستم ارتباط آنلاین آنها دچار مشکل می شود  .

قفل دیجیتال یال (Yale)

اگر به دنبال حداکثر انعطاف پذیری در روش های دسترسی به قفل و یا اتصال به سیستم های مختلف هوشمندسازی بدون محدودیت هستید، قفل دیجیتال درب یال بهترین گزینه می باشد.

این قفل ها با روش های رمز، کارت، اثر انگشت، تلفن همراه، کلید مکانیکی و ... کار میکنند و دارای سیسم هوشمند هستند و جزو بهترین مارک های قفل دیجیتال هستند.

قفل دیجیتال کوماکس

از دیگر برند های مشهور برند کوماکس (commax) میباشد که دارای دکمه های لمسی با طراحی فوق العاده شیک در دو رنگ سرمه و مشکی به بازار فروش قفل های دیجیتال عرضه شده است.

این قفل ها در برابر حرارت تا 62 درجه مقاومت دارند و ضد ضربه و ضد آتس هستند و به 3 روش رمز و کارت و اثر انگشت باز میشوند.

از ویژگی های این محصولات میتوان به موراد زیر اشاره کرد :

  • بدنه بسیار مقاوم با به کارگیری از مواد اولیه فلزی
  • به کار گیری تغذیه پشتیبان ( 9 ولت - باتری قلمی)
  • قفل شدن خودکار/قفل مجدد/ دو قفله
  • قابلیت تنظیم حجم صدا ( قابلیت فعال سازی حالت بی صدا)

خرید بهترین مدل قفل هوشمند

قفل دیجیتال وی لاک

قفل دیجیتال welock از برند های مطرح و خوب میباشد که دارای تنوع مدل بسیار بالایی میباشد و قابلیت باز شدن با کارت، نرم افزار، کلید، اثر انگشت، رمز و اثر کف دست را دارند و به راحتی می توان از آن ها استفاده نمود.

محصولات این برند دارای قفل دو زبانه فولادی و بدنه ای از جنس فلز مستحکم و زیبا میباشد و روی انواع درب ها نیز نصب میشود.

باطری مورد استفاده در این برند از نوع باطری لیتیومی و قابل شارژ می باشد. قفل های دیجیتال ساخته شده توسط این برند از آلارم ضد دستکاری برخوردار می باشند و در مدل های تصویری و دارای دوربین نیز تولید می شوند.

قفل دیجیتال کاداس

از زیبا ترین و شیک ترین قفل ها برند کاداس هستند که توسط کشور چین ساخته میشود که علاوه بر زیبایی دارای امنیت بالایی هم هستند.

برخی از مدل های برند کاداس تحت لیسانس کشور آلمان و یا تولید این کشور می باشند. عملکرد این قفل ها نیز دارای تنوع بالایی است و به طریق های مختلفی نظیر کارت، رمز، اثر انگشت و کلید مکانیکی عمل می کند.

قفل دیجیتال آداک

قفل هوشمند آداک هم از دیگر برند های مناسب میباشد که وارد کننده انواع قفل و دستگیره و سایر تجهیزات هوشمند امنیتی میباشد.

همچنین این شرکت محصولات خود را با حساسیت و ظرافت بالا توسط نیرو هایی کاربلد و با تجربه و متخصص ساخته و به فروش میرساند.

قفل دیجیتال کرانگ

قفل الکترونیکی کرانگ هم از برند های فعال در این زمینه میباشد که محصولات آن در عملکرد های متفاوتی نظیر کارتی، اثر انگشت و رمز را دارند.

از ویژگی های قفل دیجیتال برند کرانگ می توان به کیفیت بالای ساخت و تولید آن، دوام بالای متریال مورد استفاده برای ساخت آن، طراحی زیبا و آن، ضد سرقت و ضد نفوذ بودن این قفل و دقت بالا و عملکرد آسان و راحت و برقراری امنیت و ایمنی بالا اشاره نمود.

موارد استفاده و به کارگیری این برند هم در تمامی مساکن اداری و مسکونی و تجاری می باشد و در بازارهای ایران به راحتی یافت شده و دارای خدمات پس از فروش و گارانتی نیز می باشد.

قفل دیجیتال روک

روک از برند های نوظهور و تازه میباشد که اخیرا توانسته رضایت ها را جلب کند.

این برند در دو سری P و H محصولاتش را تولید میکند که قفل های سری p مجهز به چشمی دیجیتال هم هستند و دارای قابلیت های بیشتر همچنین هزینه بالاتری نسبت به سری H دارند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید