تجهیزات مورد نیاز برای هتل

09198649902 همراه
تجهیزات مورد نیاز برای هتل
تجهیزات مورد نیاز برای هتل کدام است؟
آریا لاک
آریا لاک

تجهیزات هتل برای راه اندازه یک هتل که مورد رضایت مسافران و مشتری ها باشد باید با دقت فراوان از بهترین دستگاه های صنعتی، لوازم و همچنین وسایل های مورد نیاز برای راحتی اتاق خواب ها انتخاب شود تا علاوه بر کیفیت کاری هتل از اعتبار نیز برخورد دار شود بنابراین خریداری تجهیزات هتل جزء بیشتر ترین دستگاه ها در آشپزخانه صنعتی و همینطور غیر صنعتی می باشد، هتل از جمله گزینه هایی است که می توانید برای اقامتی راحت و آسان انتخاب کنید. انتخاب هتل برای یک خواب راحت، یک تجربه با کیفیت و خیلی چیزهای دیگر ارزشمند است. هتل ها برای ارائه مزایا و همچنین انتخاب هتل نیاز به ارائه راه حل های مختلفی دارند. مهمترین آنها به عنوان "تجهیزات داخل اتاق که هتل ها باید از آنها استفاده کنند" در نظر گرفته می شوند. برای اداره کردن یک هتل در اولین قدم باید از تجهیزاتی استفاده کنید تا بتوانید راحتی، آسایش و امنیت را برای مسافران مهیا کنید.

 

تجهیزات هتل

تجهیزات مورد نیاز هتل

همانطور که می داید هر هتل دارای بخش های مختلفی است که شامل قسمت نظافت، آشپزخانه و اتاق ها و... می باشد که هر کدام از این بخش ها نیز از تجهیزات مربوط خود برخور دار هستند تا محیطی امن و راحت را برای مشتریان فراهم کنند. در ادامه به لیست تجهیزات مورد نیاز هتل ها و اتاق هتل ها می پردازیم.

 

انواع تجهیزات هتل چیست؟

 

پاور سوئیچ هتلی چیست؟

پاور سوئیچ هتلی

در واقع پاور سوئیچ های هوشمندی که در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد و در کنار درب ورودی اتاق هتل نصب می شوند که شباهت بسیاری با کلید پریزهای معمولی دارند به جای استفاده از کلید برای خاموش و روشن کردن لامپ از کارت بهره مند می شوند. سیستم های کنترلی که در هتل ها تعریف شده اند با قرار دادن کارت در داخل سیستم فعال می شوند و همینطور با برداشتن این کارت سیستم غیر فعال خواهد شد بنابراین می توان گفت که پاور سوئیچ نوعی کلید برای وصل و همچنین قطع برق اصلی اتاق هتل ها است، هنگامی که مهمان و مسافر وارد اتاق خود شده و کارت را در پاور سوئیچ قرار می دهد سیستم تهویه مطبوع و همچنین سیستم روشنایی اتاق فعال شده تا راحتی میهمان را فراهم سازد،  از دیگر کاربردهای آن می شود به جلوگیری از اتلاف انرژی یخچال و سیستم های گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد و همچنین از قابلیت های هوشمند این دستگاه به موارد جذابی از جمله سناریویی را دستگاه تعریف کرد که بعد باز شدن پنجره سیستم های گرمایشی خاموش شوند تا مبادا در اثر وارد شدن فشار به کمپرسور، دستگاه دچار مشکل شود.

 

قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال به نام های قفل هوشمند و قفل الکترونیکی شناخته می شود که برای باز و بسته کردن در اتاق ها نیازی به کلید نیست و از روش های دیگری که بروز هستند برای بازگشایی درب ورودی استفاده می شود. قفل های الکترونیکی یا دیجیتالی برای دسترسی به آنها نیازی به استفاده از کلیدهای فیزیکی نیست. آنها به عنوان جایگزینی برای قفل های مکانیکی معمولی استفاده می شوند، با ویژگی های خودکار که بسته به کاربرد مورد نظر، راه حل امنیتی خلاقانه تری را برای شما به ارمغان می آورد مانند هر قفل درب دیگری، قفل های دیجیتالی نیز از یک چفت یا پیچ استفاده می کنند که می تواند از روی در و چارچوب در عبور کند تا از دسترسی جلوگیری کند. آنچه متفاوت است نحوه کنترل چفت یا پیچ است. قفل های دیجیتال در انواع مختلفی تولید می شوند که می توانید براساس نساز خود آن را خریداری کنید. قفل‌های دیجیتال معمولاً در اتومبیل‌ها و درها یافت می‌شوند، اما می‌توان از آن‌ها برای کمد نیز استفاده کرد. بررسی این قفل ها برای اتومبیل و درب گاهی اوقات متفاوت است، اما برای مشاغلی که از کمد و کابینت استفاده می کنند، مزایای قفل دیجیتال در مقایسه با قفل های کلید سنتی بیشتر می باشد.

 

چشمی دیجیتال چیست؟

چشمی دیجیتال

روی درب های ورودی از نوعی لنز که به نام چشم ماهی نیز شناخته می شود کارشده است که به نام چشمی دیجیتال می گویند و شکل آن یک سوراخ کوچک است از ویژگی های بارزی که این دستگاه دارد این است که بدون اینکه درب را باز کنید می توانید از وجود شخصی که پشت درب است مطلع شوید و این موضوع به معنای این ایجاد امینت بیشتر و بهتر برای شما می باشد. در واقع این چشمی دیجیتالی نوعی دوربین مدار بسته به شمار می آید و اندازه، شکل و قیمت های متغیری تولید و به فروش می رسد ولی با یک کارای برای فرد عمل میکنند به این صورت که هنگامی که فردی درب خانه/ زنگ خانه شما را فشار می دهد تنها کاری که باید انجام دهید این است که از دکمه ی خاموش و روشن برای دیدن شخصی که پشت درب است استفاده کنید سپس تصمیم به بازگشایی درب ساختمان کنید البته لازم به ذکر است که برخی این چشمی ها قابلیت زوم کردن و همینطور ضبط تصویر فرد را دارند در مواقعی که سارقی متاسفانه قصد دستبرد به منزل شما را داشته باشید تا این سیستم توانایی ضبط تاریخ و زمان دقیق علاوه بر ضبط کردن تصویر فرد را دارد تا به پلیس ارائه دهید همچنین از دیگر مزیت های این دستگاه می توان حالت شب چشمی اشاره نموند تا با روشنایی شخص مقابل درب خانه رو مشاهده کنید.

انواع چشمی درب دیجیتال چیست؟

  • چشمی درب دیجیتال اس دی: این چشمی دارای یک دوربین سیاه سفید با داشتن کیفیت بسیار معمولی و قیمت مناسبی که دارد می توان گفت کارایی خاصی نیز ندارند.
  • چشمی درب دیجیتال اچ دی: این نوع از چشمی دیجیتالی مجهز به دوربین رنگی با کیفیت اچ دی است و با داشتن صفحه نمایش ال ای دی که اغلب دارند امکان تصویر برداری با کیفیت اچ دی  در اکثر مدل های آن وجود دارد
  • چشمی درب دیجیتال فول اچ دی: این مدل از چشمی ها که جدیدترین نوع چشمی درب می باشند.ا علاوه بر عکس برداری و فیلمبرداری از فضای پشت درب امکان ضبط صدای بیرون باکیفیت بالا نیز وجود دارد . این چشمی ها دارای یک صفحه نمایش TFT با کیفیت بالا هستند و دارای  دکمه های لمسی در اکثر موارد هستند.
  • چشمی درب دیجیتال دید در شب: دوربینی که در این مدل از چشمی ها بکار رفته است معمولا فول اچ دی است. این چشمی علاوه بر داشتن تمامی امکانات یک چشمی فول اچ دی داری لنز دید در شب هستند. به گونه ای که تاریکی مطلق را به وضوح به نمایش می گذارد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید