کاربرد های قفل دیجیتال

09198649902 همراه
کاربرد های قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال از تجهیزات امنیتی است که دارای مدل های مختلف با قابلیت های متفاوت و مزایا و معایبی است که در این مطلب با کاربرد های قفل های دیجیتال کاملا آشنا خواهید شد.

آریا لاک
آریا لاک

قفل دیجیتال جایگزینی بدون کلید برای قفل درب و پنجره ها می باشد که این قفل الکترونیکی برقرار کننده امنیت در خانه، شرکت و...است که میزان آسایش و راحتی را برای افراد چندین برابر می کند. قفل های دیجیتالی در واقع نوعی سیستم امینتی و همینطور قفل کننده بوده که از جریان الکتریکی برای باز و بسته کردن درو پنجره استفاده می کندکه از انواع قفل دیجیتال می توان قفل اثرانگشت، قفل کارتی و قفل رمزی اشاره کرد که هر یک دارای ویژگی و کاربردهای گوناگون می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود هریک را خریداری و از ویژگی های آن ها بهره مند شوید.

قفل دیجیتال

با پیشرفت علم و تکنولوژی قفل های هوشمند و دیجیتال جایگزین قفل های مکانیکی قدیمی شدند که دارای عملکرد و ظاهری متفاوت و به طبع بهتری می باشد که در هتل ها و شرکت ها دیده ایم که از قفل های هوشمند برای باز و بسته کردن انواع درب های سالن ها و کمد های ورزشی، سازمان دولتی و خصوصی و هچنین استخرها استفاده می شود می توان در یم تعریف کلی گفت قفل درب های امنیتی هوشمند دو مزیت دارند که افراد نمی توانند از آن امتناع کنند: امنیت و راحتی که قفل های هوشمند به دلیل عملکرد پیشرفته به سرعت در خانه ها و مشاغل در سراسر جهان محبوب می شوند.این امکان را به شما می دهد تا هر زمان که بخواهید وارد و خارج ساختمان شوید، اما همچنین ردیابی افرادی را که وارد خانه شما می شوند و از آن جا خارج می شوند، حتی زمانی که شما بیرون هستید، نگه می دارد.

تفاوت قفل دیجیتال و قفل هوشمند چیست؟

قفل هوشمند چیست

قفل دیجیتال نوعی قفل الکترونیکی هوشمند می باشد که برای دسترسی به آن از یک مرکز کنترل و پروتکل ها بی سیم و همچنین سایر دستگاه ها استفاده می شود که این قفل الکترومکانیکی با استفاده از روش های جدید که دارای تنوع بسیاری هستند امنیت را در ساختمان ها افزایش می دهد از آنجایی که هر قفل دیجیتالی هوشمند نیست، قفل های دیجیتال با مدارهای الکترونیکی کار میکنند که در متن بالاتر به انواع آن اشاره شد.

مزایای سیستم قفل دیجیتال چیست؟

از جمله مزایای سیستم های قفل دیجیتال، طراحی مفید و ایجاد حداکثر امنیت است. سیستم های قفل دیجیتال از فضاهای زندگی شما در برابر خطراتی که ممکن است از بیرون وارد شود محافظت می کند. مزیت دیگر این سیستم ها که از دسترسی های غیرمجاز جلوگیری می کند این است که با مکانیزم هایی که ظاهر زیبایی دارند حداکثر امنیت را فراهم می کنند. طراحی های مدرن آن یک موضع شیک و چشمگیر را اجتناب ناپذیر می کند. مدل های قفل دیجیتال که بدون هیچ مشکلی از طریق سرویس های مجاز نصب می شوند، می توانند در سیستم دزدگیر موجود ادغام شوند تا امنیت منزل و محل کار شما افزایش یابد.

انواع قفل هوشمند و کاربردآن ها چیست؟

کاربرد های قفل دیجیتال

  • قفل هوشمند درب برای درب هتل

قفل هوشمند درب هتل بیشتر در هتل ها استفاده می شود و عملکرد آن نسبتا تک می باشد. معمولا قفل هوشمند هتل با کارت کلید باز و بسته می شوند.

  • قفل هوشمند برای درب آپارتمان

قفل هوشمند آپارتمان اغلب در خانه های اجاره ای و آپارتمان ها از طریق رمزهای عبور، کارت های سوایپ، بلوتوث، رمزهای عبور موقت و شبکه استفاده می شود.

  •  قفل هوشمند برای درب خانه

قفل هوشمند اثر انگشتی خانه، قفل هوشمند استانداردی است که در خانه ما استفاده می شود. این نوع قفل بیشتر رایج است و راه های زیادی برای باز کردن قفل آن وجود دارد.

  •  قفل هوشمند برای درب امنیتی

قفل درب امنیتی هوشمند یک قفل هوشمند است که مخصوص درب های امنیتی ویلا طراحی شده است و تفاوت قفل های خانه با قفل های درب امنیتی در ظاهر، قیمت، مواد ساخت بهتر و پایداری بالاتر و بهتر آنهاست.

  • قفل های هوشمند درب های جلوی ساختمان

برای انواع قفل درب ورودی می توانید از قفل های متفاوتی نسبت به انواع قفل ورودی استفاده کنید. اگرچه هنگام خرید انواع قفل روشن، نباید فراموش کنید که مجموعه های اهرم دست چپ و راست وجود دارد.همچنین لازم است اطمینان حاصل شود که مجموعه های قفل درب ورودی کشویی برای نمای بیرونی درب تولید می شوند نه داخلی.امروزه انواع مختلفی از قفل درب های ورودی موجود است و شما می توانید بر اساس ظاهر، ویژگی ها و کارایی آن ها را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که شما چندین نوع قفل درب ورودی را برای انتخاب خواهید داشت، اما بهترین نوع قفل برای درب ورودی شما، قفلی است که با سلیقه، بودجه و عملکرد شما مطابقت داشته باشد.

ویژگی های قفل هوشمند دیجیتالی چیست؟

در متن زیر به دلیل استفاده از قفل های دیجیتالی می پردازیم که به علت استفاده از ویژگی های خارق العاده آن آشنا شوید

قفل های دیجتال دارای سیستم ضد حریق می باشند که به معنای تحمل تا دمای 60 درجه را دارند که عموما از لاسیتک فشرده شده و همچنین فولاد ساخته می شود و در مکان های چون بیمارستان، فرودگاه ها و مرکاز دولتی استفاده می شود.

در سیستم این قفل ها دکمه ای قرار دارند که با فعال کردن آن کسی نمی تواند وارد خانه و ساختمان شما شود که می توان گفت سیستم حریم خصوصی از مهم ترین و اولین ویژگی های  قفل هوشمند می باشند که فقط افرادی که دارای کلید هستند می توانند وارد ساختمان شوند.

یکی از کارآمد ترین ویژگی قفل دیجیتال که جزء مهم ترین دلیل های استفاده ی قفل هوشمند می باشد، سیستم آلارام می باشد که هنگام ورود دزد به ساختمان به شما از وجود سارق خبر می دهد و از تجاوز وی جلوگیری می کند.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت آریا لاک تماس بگیرید. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید