مرکز فروش چشمی درب دیجیتال در تهران

09198649902 همراه
مرکز فروش چشمی درب دیجیتال در تهران
فروش انواع چشمی دیجیتال مرکز و یا بازار خاصی ندارد اما فروشگاه ها و مراکز و نمایندگی های معتبری هستند که این محصولات را به صورت عمده و تکی با قیمت مناسب به فروش میرسانند که آریا لاک یکی از نمایندگی های مطمئن است.
آریا لاک
آریا لاک

هماطنور که شاهد هستید و تجربه دارید، امروزه وسایل جدید و پیشرفته و دیجیتال جایگزین وسایل قدیمی میشوند که یکی از این موارد جایگزین شدن چشمی های دیجیتال بجای چشمی های ثابت در منازل یا مکان های دیگر میباشد.

اما برای اینکه چشمی دیجیتالی مناسب خریداری کنید باید به یک مرکز فروش چشمی دیجیتال معتبر مراجعه کنید تا بهترین خرید را همراه با ضمانت انجام دهید.

در این مطلب از آریا لاک با تمام نکات مهم در این مورد آشنا خواهید شد.

 

چشمی دیجیتال چیست؟

چشمی دیجیتال (digital door viewer) دستگاهی است که بجای چشمی های ثابت و قدیمی پشت درب آپارتمان نصب میشود و صاحب خانه میتواند با کیفیت بالا جلوی درب را ببیند و در صورت نیاز عکس برداری هم کند.

با خرید و نصب چشمی هوشمند میتوانید امنیت و آرامش خانه و محل کار و هر جای دیگری را تا حداکثر افزایش دهید و خیالتان راحت باشد.

چشمی دیجیتال درب نوعی سیستم دوربین مداربسته است که امکان مشاهده آن طرف را در زاویه های مختلف به شما میدهد و از نکات مثت این محصولات میتوان به این اشاره کرد که روی انواع درب های ضد سرقت و معمولی هم نصب میشوند.

همچنین این دستگاه ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و دارای برنامه های مخصوصی هم هستند تا شما در هر جای جهان که اینترنت باشد بتوانید مکان مورد نظر را چک کنید.

این محصولات دارای مدل های بی سیم و با سیم هستند که برای نصب نیازی به کنده گاری ندارند و در جای چشمی های معمولی قدیمی قرار میگیرند و دارای قابلیت هایی از جمله زنگ درب، دید در شب، سنسور حرکتی، کارت حافظه و قابلیتعکس برداری هم میباشند.

 

اهمیت چشمی دیجیتال در منازل و شرکت ها

خرید چشمی دیجیتال

اولویت اول اهمیت این دستگاه ها امنیت جان و مال افراد و خانواده و کارکنان است و بعد از آن بر طرف کردن نیاز ها.

چشمی های الکترونیکی دارای مدل های مختلفی هستند که هرکدام از آنها دارای قابلیت ها و مشخصات متفاوتی میباشند اما برخی از آنها مانند اسباب بازی هستند و کارایی خاصی ندارند و برخی دیگر بسیار مناسب اند.

به همین دلیل برای خرید، باید گزینه ای را انتخاب کنید که مناسب با نیاز و شرایطتان باشد.

مثلا اگر فقط میخواهید پشت درب را ببینید و در را باز کنید میتوانید از مانیتور با باتری لیتیومی استفاده کنید.

یا اگر قرار است چشمی به صورت 24 ساعته و در تمام 7 روز هفته فعال باشد، باید دنبال مدلی باشید که قابلیت اتصال به پاور بانک را برای شارژ کردن داشته باشد.

دیگر نکته مهم هم نصب محصول است که چشمی های ساده تنظیماتی ندارند اما چشمی های جدید و مدرن دارای تنظیماتی پیشرفته هستند که تکنسین های شرکت های مختلف مانند شرکت ما این امور را انجام میدهند.

 

مزایا خرید و نصب چشمی دیجیتال

  • در چشمی های دیجیتال امکان دید نسبت به چشمی معمولی بازتر می باشد.
  • در چشمی دیجیتال تصاویر غیر قابل وضوح و نامفهوم کاملا تشخیص داده می شود.
  • اگر امکان مشاهده برای سالمندان و کودکان فراهم نباشد ، بدلیل وجود مانیتور براحتی می توانند با استفاده از چشمی های دیجیتال پشت درب را مشاهده کنند.
  • کیفیت چشمی های دیجیتال نسبت به چشمی ساده مطلوب تر می باشد.
  • چشمی از نوع دیجیتال دارای مادون قرمز می باشد، امکان دید در شب را برای افراد فراهم می کند.
  • هنگام نصب نیازی به سیم کشی و برق ندارد.
  • اگر باتری تمام شود هشدار می دهد. براحتی می توان چشمی را شارژ کرد.
  • از ظاهر زیبایی برخوردار می باشد.
  • هنگام رفت و آمد مشکوک تصاویر را ثبت می کند. تصاویر ثبت شده در چشمی های دیجیتال بصورت HD می باشد . حافظه این چشمی معمولا 2 تا 8 گیگ می باشد.
  • در بعضی چشمی های دیجیتال امکان زیاد کردن صدا، تنظیم رنگ وجود دارد.
  • دارای قابلیت زوم کردن می باشد
  • چشمی های دیجیتال بر روی انواع درب داخلی، درب ضد سرقت نصب می شود.

 

نکات مهم قبل از خرید چشمی دیجیتال

مرکز فروش چشمی دیجیتال در تهران

برای اینکه مناسب ترین و بهترین گزینه را انتخاب کنید قبل از خرید یا هنگام خرید باید مواردی را مد نظر داشته باشید.

مثلا یکی از معیار های مهم اندازه صفحه نمایشگر و کیفیت تصویر نمایش چشمی درب می باشد که روی قیمت هم موثر است.

از دیگر موارد هم میتوان قابلیت فیلم برداری و عکس برداری اشاره کرد و در همین مورد داشتن قابلیت کارت حافظه هم بسیار موثر است.

از دیگر نکات که باید توجه کرد امکانات ارتباطی که شامل ارسال sms و پیام های چند رسانه ای، برقراری تماس و متصل شدن به وای فای می باشد و این قابلیت برای افرادی که مدت زمان طولانی بیرون از خانه هستند بسیار مناسب بوده زیرا می توانند از راه دور شرایط را بررسی و کنترل کنند و در صورت بروز اتفاق با ارسال پیام مطلع شوند.

دیگر نکته زاویه دید تحت پوشش است که میتوانید برای محل هایی که نیاز به دید بازتری دارند مدل های مخصوص را خریداری کنید.

 

مرکز فروش چشمی دیجیتال در تهران

چشمی های هوشمند دارای قابلیت هایی فراتر از چشمی های قدیمی و ساده هستند و به همین دلیل هم است که امروزه جایگزین آنها شده اند.

با این چشمی ها شما تصاویر نامفهوم و غیر واضح را، با کیفیت بالا و کاملا واضح مشاهده میکنید.

همچنین اگر کودک یا فرد مسنی به تنهایی در منزل باشد و توانایی حرکت یا قد مناسب برای دیدن چشمی های ساده را نداشته باشد، این چشمی های الکترونیکی کمک زیادی به این اشخاص میکنند.

از دیگر امکانات این دستگاه ها میتوان به ضبط تصاویر، تشخیص حرکت، دید در شب و اتصال به اینترنت اشاره کرد که بسیار کارآمد هستند.

برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب ترین محصول را نسبت به نیاز و شرایط انتخاب و خریداری کنید بهتر است به مرکز فروش چشمی دیجیتال مراجعه کنید.

فروشگاه ها، نمایندگی ها و مغازه های متعددی در تهران وجود دارند که این محصولات را به فروش میرسانند که آریا لاک یکی از شناخته ترین و معتبر ترین آنهاست و تمام محصولات اعم از چشمی دیجیتال، قفل دیجیتال و دستگیره دیجیتال را با قیمت مناسب و همراه با ضمانت و گارانتی به فروش میرساند.

این مرکز با ارائه خدماتی مناسب و کاربردی توانسته مشتریان زیادی جذب کند و رضایت آنها را جلب کند.

برای دریافت طالاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید