قفل الکترونیکی درب اتاق

09198649902 همراه
قفل الکترونیکی درب اتاق

خرید قفل الکترونیکی درب اتاق از راه های افزایش امنیت بیشتر برای اتاق خواب ها و یا اتاق های کار در ادارات و ساختمان ها میباشد که دارای قابلیت های اثر انگشت، رمز ورودی و کارت و ... را دارد.

آریا لاک
آریا لاک

داشتن اتاقی با حریم خصوصی امن برای داشتن آرامش و راحتی و استراحت، کار، تمرکز و فکر کردن و موارد دیگر از نیازهای همه افراد در خانه یا سایر مکان‌ها می‌باشد.

برای داشتن چنین محیط و چنین اتاقی که آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان آورد بیشتر از هرچیزی به یک قفل الکترونیکی درب اتاق نیاز دارید تا این شرایط را برایتان فراهم کند.

قفل هوشمند درب اتاق خواب از دیگر محصولات خاص آریا لاک می‌باشد که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد.

 

دلیل امنیت و آرامش برای اتاق‌ها چیست؟

اتاق‌های موجود در سازمان‌ها و ادارات وشرکت‌ها همیشه برای کار نیستند، همچنین اتاق‌های منازل هم همیشه برای خواب نیستند و برخی مواقع افراد برای داشتن آرامش روحی و دور از دغدغه‌های فکری، زمانی را در اتاق‌ها سپری می‌کنند.

در واقع می‌توان اتاق‌ها را پناهگاهی برای افراد در نظر گرفت که می‌خواهند آرامش، راحتی و حریم خصوصی بدون هیچ مزاحمتی از طرف اشخاص و اشیا داشته باشند.

البته برخی مواقع هم، اتاق‌ها برای نگهداری اشیا ارزشمند مانند اسناد و طلا و جواهر و پول می‌باشد که افراد برای نگهداری امن‌تر و بهتر در این اتاق ها قرار می‌دهند.

اما بهترین گزینه برای اینکه حریم خصوصی امن و همراه با آرامش داشته باشید، قفل دیجیتال اتاق می‌باشد که با این محصولات پیشرفته و مدرن که از مدل‌های قفل دیجیتال هستند می‌توانید امنیت را بالا ببرید و ورود و خروج را کنترل، مدیریت و محدود کنید.

 

قفل الکترونیکی درب اتاق

قفل الکترونیکی درب اتاق‌ها بهترین گزینه برای اتاق‌های ساختمان‌های مسکونی، اداری و ... می‌باشد زیرا روش‌های دسترسی پیشرفته و مختلفی مانند رمز، اثر انگشت، کارت و حتی تلفن همراه را دارند و می‌توانند دسترسی افراد غیر مجاز را غیر ممکن کنند.

علاوه بر این، این قفل‌ها ویژگی‌هایی از جمله آلارم هشدار دارند که اگر زمانی فرد ناشناسی بخواهد وارد اتاق شود، این آلارم به صدا در می‌آید.

محصولاتی مانند قفل اثر انگشتی، محصولاتی جدید و بهبود یافته برای حفظ و افزایش امنیت منازل و اتاق‌ها هستند که برای نگهداری دارایی‌ها و اسناد از آن‌ها استفاده می‌شود.

با این قفل‌های الکترونیکی اتاق می‌توانید از راه دور هم ورود و خروج‌ها را نظارت کنید و حتی از راه دور و با استفاده از تلفن همراه، درب‌ها را به صورت امن قفل کنید.

 

قفل هوشمند درب اتاق خواب ها

قفل الکترونیکی درب اتاق

مطمئنا با قفل های سنتی و قدیمی و کلیدهای فیزیکی نمی‌توانید امنیت خانه و اتاق‌ها و دارایی و خانه و خانوادتان را به حداکثر برسانید.

قفل هوشمند درب اتاق خواب هم از محصولات ویژه است با داشتن امنیتی فوق العاده همراه با سیستمی پیشرفته و قابلیت‌های هیجان انگیز و مدرن امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

با نصب قفل هوشمند اتاق، شما می‌توانید بدون هیچ مزاحمتی به استراحت بپردازید و یا امور خود را انجام دهید و همچنین می‌توانید با قابلیت‌هایی از جمله سیستم ضد سرقت و سیستم ضد شوک و ضد هک دارایی خود را در اتاق‌ها نگهداری کنید.

البته برای نصب قفل الکترونیکی درب اتاق خواب باید نکاتی را رعایت کنید، مثلا برای اتاق کودکان و یا سالمندان از قفل دیجیتال رمزی استفاده نکنید زیرا ممکن است رمز را فراموش کنند.

به طور کلی سارقان می‌دانند که افراد وسایل با ارزش را در اتاق‌ها نگهداری می‌کنند، به همین علت بهتر است ایمنی اتاق‌ها را تا حداکثر افزایش دهید.

 

ویژگی‌ها و مزایا قفل های دیجیتال اتاق

وقتی صحبت از قفل دیجیتال اتاق خواب می‌شود، اولین مزیتی که به ذهن می‌رسد ضد نفوذ بودن آن‌هاست که ورود به اتاق را برای سارقان سخت و غیر ممکن می‌کند.

همچنین این قفل‌ها علاوه بر قابلیت ثبت رمز و داشتن کارت، دارای کلید مکانیکی و فیزیکی مادر هم می‌باشند تا در صورت فراموشی رمز یا گم کردن کارت از آن استفاده کنید.

این محصولات دارای سیستمی پیچیده و قابلیت‌هایی مختلفی هستند اما در عین حال کاربری ساده و آسان با ظاهری شیک و بدنه‌ای مقاوم دارند و در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی دارند.

با این قفل‌های هوشمند می‌توانید از راه دور سطح دسترسی را محدود و کم و زیاد کنید و حتی ساعت ورود و خروج را نظارت کنید و درب را باز و بسته کنید.

باز و بسته کردن درب با ریموت یا تلفن همراه هم بازگشایی را برای شما راحت‌تر می‌کند و هم از طریق مشخصه‌های بیومتریکی امنیت را بالا می‌برد.

به طور خلاصه این قفل خطاهای انسانی را برطرف می‌کند و امنیت مورد نیاز را برای فضای خانه فراهم می‌کند.

قفل و دستگیره دیجیتال انواع مختلفی دارند که در ادامه با قفل‌های اتاقی آشنا می‌شوید.

 

انواع قفل الکترونیکی در اتاق‌ها

قفل هوشمند درب اتاق خواب

قفل الکترونیکی درب اتاق مخصوص هتل

هتل‌ها از مکا‌ن‌هایی هستند که برای داشتن امنیت بالا برای مسافران، نیاز زیادی به قفل های هوشمند برای هر اتاق دارند.

بهترین گزینه برای اتاق هتل‌ها قفل کارتی می‌باشد که قفل هر اتاق دارای یک کارت برای ورود و خروج است که تحویل مسافرین داده می‌شود.

قفل دیجیتال درب اتاق ادارات

ادارات، شرکت‌ها و سازمان‌ها دارای سیاست‌های خاص امنیتی هستند که توجه ویژه‌ای به آن دارند و قفل‌هایی که برای درب اتاق ادارات استفاده می‌شود باید قطعاً از نظر مکانیزم داخلی یعنی مغزی اجرا شده عملکرد سریع و تایم بندی شده داشته باشد.

بهترین گزینه برای چنین مکان‌هایی قفل‌های اثر انگشتی یا قفل‌های رمزی می‌باشند.

قفل هوشمند درب اتاق منزل

اتاق منازل هم از مواردی است که بنا بر دلایل گفته شده به قفل‌هایی نیاز دارند که از نظر کیفیت، جنس و زیبایی در سطح بالایی باشند.

برای درب اتاق آپارتمان، ویلا و منازل بهترین گزینه‌ها قفل‌های رمزدار و اثر انگشتی هستند.

قفل رمزی درب اتاق خواب

این قفل‌ها دارای یک صفحه کلید عدددار هستند برای وارد کردن رمز عبور که می‌توانید برای همه یک رمز یا برای هر فرد یک رمز مخصوص را وارد حافظه دستگاه کنید.

این قفل‌ها دارای سیستمی هستند که بعد از 3 بار وارد کردن اشتباه رمز یا آلارم می‌دهند و یا خاموش می‌شوند.

قفل الکترونیکی بی سیم اتاق خواب

این قفل‌ها دارای قابلیت اتصال به وای فای و یا بلوتوث را دارند و امکان مدیریت و کنترل از راه دور را فراهم می‌کنند.

پس در زمان مهمانی و مسافرت هم خیال‌تان راحت است.

قفل کارتی درب اتاق خواب

باز شدن این قفل‌ها با یک کارت مغناطیسی است که در داخل این کارت یک تراشه قرار داد که داده‌های ورودی را با داده‌هایی که در قبل در خود ذخیره کرده است، تطبیق می‌دهد.

همچنین، کارت ممکن است دارای قابلیت شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) باشد.

قفل بیومتریک درب اتاق خواب

قفل‌های بیومتریکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های قفل دیجیتال هستند که با اسکن اثر انگشت، تشخیص هویت از طریق عنبیه چشم و تشخیص از طریق کف دست، می‌توانید درب را باز کنید.

 

خرید بهترین مدل قفل هوشمند اتاق

برای خرید بهترین قفل الکترونیکی درب اتاق خواب ابتدا باید به ظاهر محصول دقت کنید که ظاهری شیک و زیبا داشته باشد.

بعد از آن وضعیت قفل را بسنجید و قابلیت و مشخصات و ویژگی‌های محصول را بشناسید.

مغزی که در داخل قفل‌ها استفاده شده است چندین بخش دارد و هر بخش به واسطه موقعیت قفل متفاوت خواهد بود. مغزی‌ها نباید با یک فشار ساده و یا ضربه سریعاً دچار شکستگی شوند.

همچنین آلارم هشدار و سیستم ضد سرقت و موارد این چنینی را هم مورد بررسی قرار دهید تا قفل دارای عیب و ایرادی نباشد.

دیگر نکات مهم در خرید :

نوع قفل : خریداران باید قبل از هر اقدامی نسبت به شرایط مالی و نیاز نوع قفل مورد نظر را انتخاب کنند.

رتبه امنیتی : قفل و دستگیره‌ها دارای رتبه ایمنی هستند این درجه بندی بین 1 تا 3 می‌باشد و بهتر است قفل مورد نظر در رتبه 1 قرار داشته باشد.

قابلیت‌ها : داشتن همه امکانات و مشخصه از موارد بسیار مهم است که در امنیت تاثیر زیادی دارد.

انواع مدل‌های قفل دیجیتال و هوشمند برای هر مکانی را با قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش از ما خریداری کنید و از تخفیفات ویژه ما بهره‌مند شوید.

 

نکات مهم برای انتخاب و نصب قفل ها دیجیتال اتاق خواب

بهترین قفل دیجیتال درب اتاق ها

هنگام انتخاب و نصب قفل مورد نظر ابتدا باید نوع قفل را نسبت به نیازتان پیدا کنید و روز درب مورد نظر نصب کنید.

اگر نگران فراموش کردن رمز یا گم کردن کارت هستید، قفل‌های اثر انگشتی یا بیومتریکی انتخاب کنید.

نکته مهم دیگر این است که قفل مورد نظر قابلیت کنترل از راه دور دارد یا خیر که این مورد بسیار مهم است.

قفلی که انتخاب می‌کنید باید دارای ویژگی‌های زیر باشد :

  • پشتیبانی فنی مناسب (24 ساعته)
  • نشانگر میزان باتری و آلارم هشدار کم شدن باتری
  • کیفیت بالای خدمات پس از فروش و قابل اعتماد بودن آن
  • ادغام و اتصال به وسایل گوشی موبایل
  • قفل الکترونیکی هوشمند با کیفیت بالا از لحاظ امنیتی و فنی
  • ماندگاری و دوام بالا
  • داشتن ویژگی‌های امنیتی پیشرفته مانند آلارم هشدار

 

قیمت قفل الکترونیکی درب اتاق

قیمت خرید این قفل‌ها نسبت به نوع قفل، قابلیت‌ها و امکانات، برند قفل، کشور سازنده، میزان گارانتی و موارد دیگر مشخص می‌شود.

برای دریافت اطلاعات کامل‌تر و آگاهی از قیمت‌ها با کارشناسان آریا لاک تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید