راه های افزایش امنیت منزل

09198649902 همراه
افزایش امنیت

ایجاد و افزایش امنیت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بشر بوده است. از این رو ایمن سازی خانه و جلوگیری از دسترسی سارقان به وسایل منزل امری مهم است که تجهیزات الکترونیکی فراوانی برای آن به بازار آمده است.

آریا لاک
آریا لاک

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد از گذشته تا به حال، ایمن‌سازی خانه یا به عبارت دیگر ایجاد امنیت در برابر ورود سارقان و دزدها به منازل است که همواره باید در سطح جوامع توجه ویژه‌ای به آن شود. موثرترین روش برای محافظت از خانواده و خانه، استفاده از سیستم‌های امنیتی خانه است، زیرا خرید بهترین سیستم امنیتی منزل به شما کمک می‌کند بدون هیچ نگرانی و با خیالی آسوده و راحت خانه‌های خود را ترک کنید و هیچ استرس و اضطرابی از بابت دزدیده شدن لوازم و وسایل ارزشمند منزلتان نداشته باشید. انجام اقدامات احتیاطی با سیستم‌های امنیتی خانه نقش مهمی در از بین بردن این خطرات دارد. روش‌هایی که موثرترین راه حل‌ها را در ایجاد تدابیر امنیتی ارائه می‌دهند، سیستم‌های هشدار و دوربین هستند. به همین دلیل، آنها در خط مقدم فناوری‌هایی هستند که امنیت را در خانه تامین می‌کنند.

علاوه بر این، اقدامات انجام شده در برابر تهدیداتی مانند آتش سوزی، نشت گاز و مشکلات بهداشتی اضطراری باعث می‌شود در محل زندگی خود احساس آرامش و امنیت بیشتری داشته باشید. مهمتر از آن، از بسیاری از خطرات که ممکن است باعث خسارات جانی و مالی شود، جلوگیری می‌کند. امروزه سیستم‌های امنیتی خانه جامع‌ترین تدابیر امنیتی هستند که راه حل‌هایی را برای این سوال ارائه می‌دهند که چگونه می‌توان امنیت آپارتمان مسکونی و خانه مستقل را تضمین کرد. سیستم‌های امنیتی خانه با عملکردهای مختلف که در آشپزخانه، اتاق نشیمن و قسمت‌های بیرونی منزل شما دارند، از عزیزان و وسایل شما در هنگام حضور در خانه یا خارج از خانه در برابر خطرات محافظت می‌کنند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با روش‌های مختلفی که برای افزایش امنیت خانه وجود دارند، به طور کامل آشنا شوید.

استفاده از درب ضد سرقت

درها و پنجره‌های باز بالکن که اغلب از آنها چشم پوشی می‌کنیم، در واقع یکی از مهم‌ترین جزئیاتی است که خانه ما را به خطر می‌اندازد. بیشتر سارقان از درها و پنجره‌های باز وارد خانه شما می‌شوند. از این رو یکی از اولویت‌های شما، استفاده از درب‌های ایمن و یا ضد سرقت است. زیرا این درب‌ها از ساختار مقاوم و استحکام بالایی برخوردار هستند و در برابر دیلم و عوامل نفوذی مقاوم هستند. علاوه بر این نسبت به درب‌های معمولی دارای امنیت بالاتری نیز می‌باشند. از جمله ویژگی‌های این درب‌ها می‌توان به قدرتمند بودن قفل‌های آن‌ها اشاره کرد که در  صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. همچنین دارای ویژگی‌های دیگری از قبیل آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز می‌باشند. با این حال با اطمینان کامل و صددرصدی نمی‌توان گفت که این درب‌ها مانع از افراد سارق می‌شود اما ورود آن ها را دشوارتر می‌کند.

افزایش امنیت با دربهای ضد سرقت

استفاده از دزدگیر

یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای جلوگیری از ورود سارقین و افراد مشکوک به منازل یا محیط‌های کاری، نصب دزدگیر اماکن است. توصیه می‌شود در صورت امکان حتما به نصب سیستم هشدار دهنده یا دزدگیر اقدام کنید، زیرا در برخی از این سیستم‌ها، چراغ‌های چشمک‌زن تعبیه شده که باعث هراس سارقان می‌شود و از سرقت جلوگیری می‌کند. این سیستم‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کوچک‌ترین حرکت‌ها را نیز تشخیص می‌دهند و از طریق به صدا در آوردن آژیر هشدار می‌دهند. دزدگیرها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. برای مثال در برخی از آن‌ها علاوه بر سنسورهای چشمی که به منظور تشخیص حرکت‌های غیر عادی تعبیه شده است، سنسورهای تشخیص دود و حرق نیز به کار رفته که قادرند شما را از بروز آتش سوزی آگاه کنند.

دزدگیرهای سیم کارتی نوع دیگری از دزدگیرها هستند که دارای قابلیت اتصال به سیم کارت می‌باشند که این دزدگیرها در صورت تشخیص هر گونه مشکل، صاحب منزل را از طریق ارسال پیام در کوتاه‌ترین زمان ممکن آگاه خواهند کرد. همچنین تنظیمات آن را می‌توانید به گونه‌ای تنظیم کنید که پیام سیستم  به  شماره‌های دیگر و یا حتی پلیس و آتشنشانی ارسال شود. از جمله ویژگی‌های دزدگیر اماکن می‌توان به آژیرها و بلندگوهای قوی‌تر و تحت پوشش قرار دادن زون‌های بیشتری است. برای برای افزایش امنیت خانه‌های بزرگ یا ویلایی می‌توانید از دزدگیر خانه استفاده کنید.

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

یکی از بهترین سیستم‌های امنیتی و روش‌های  حفاظتی و نظارتی موفق در سراسر دنیا، نصب و راه اندازی سیستم‌های مدار بسته می‌باشد که توصیه می‌شود در راهروها، پارکینگ و در ورودی خانه‌ها نصب شود. از طریق دوربین‌های مدار بسته به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین تمامی اتفاقات در داخل یا بیرون از منزل خود را مشاهده کنید. علاوه بر این از نصب این دوربین‌ها در محوطه بیرونی خانه خود غافل نشوید .با نصب این سیستم‌ها تا حد زیادی می‌توانید از سرقت جلوگیری کنید و در صورت بروز سرقت هم می‌توانید افراد سارق را شناسایی کنید.

امنیت با دوربینهای مدار بسته

استفاده از قفل دیجیتال

برای افزایش امنیت توصیه می‌شود از یک قفل درجه یک و ایمن برای درب‌های اصلی و ورودی منزل خود استفاده کنید، زیرا قفل‌های معمولی و نامناسب به راحتی باز می‌شوند. استفاده از قفل هوشمند یا دیجیتال که یکی از  بهترین و خاص‌ترین نوع قفل‌ها محسوب می‌شود با داشتن بدنه‌ای مستحکم و سیستم‌های هوشمند امنیت بالاتری برای درب های شما فراهم کرده و سارقان به سختی می‌توانند آن‌ها را تخریب کنند. قفل های هوشمند دارای مغزی‌های ایمن‌تری هستند و بدون اثر انگشت یا نصب اپلیکیشن مخصوص بر روی تلفن‌های همراه، باز نمی‌شوند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید