قیمت و خرید انواع قفل مغناطیسی کمد

09198649902 همراه
قیمت قفل مغناطیسی کمد

قفل مغناطیسی کمد در مکان‌های زیادی می‌تواند کاربرد داشته باشد. این قفل انواع زیادی دارد و  مهم‌ترین مزیت آن برقراری امنیت بالا است که در این مقاله به بررسی آن‌ می‌پردازیم.

آریا لاک
آریا لاک

امروزه قفل‌های دیجیتال پیشرفته مختلفی تولید می‌شوند که انواع مختلفی اعم از قفل اثر انگشتی، قفل کارتی، دستگیره دیجیتال و ... دارند. یکی از انواع این قفل‌ها قفل مغناطیسی است. قفل مغناطیسی قفلی مطمئن است که نصب و کاربری بسیار آسانی دارد، به همین دلیل محصول مناسبی برای ادارات، هتل‌ها، باشگاه‌ها و ساختمان‌های مسکونی است. امنیت این قفل بسیار بیشتر از قفل‌های قدیمی است و به راحتی توسط سارقان باز نمی‌شود و دلیل محبوبیت آن همین است. قفل‌های مغناطیسی که به آن‌ها قفل مگنتی هم گفته می‌شود در اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارند که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. 

قفل مغناطیسی چیست؟

از انواع قفل‌های برقی است که برای تولید نیروی مغناطیسی از جریان الکتریکی استفاده می‌کند؛ بنابراین به راحتی و با فشار باز نمی‌شود. دلیل این که به این نام شناخته می‌شود این است که با استفاده از خصوصیات مغناطیسی باعث باز و بسته شدن درب می‌شود. 

قفل مغناطیسی کمد چیست؟

قفل مغناطیسی کمد قفل مگنتی است که بر روی کمد نصب می‌شود. در برخی از مکان‌ها مانند باشگاه، استخر یا ادارات که رفت و آمد در آن‌ها زیاد است، احتمال سرقت نیز افزایش پیدا می‌کند، پس امنیت قفل‌ها اهمیت بیشتری دارد. قفل مغناطیسی با امنیتی که دارد انتخاب بسیار مناسبی برای این گونه مکان‌ها است. 

انواع قفل مغناطیسی

انواع قفل مغناطیسی کمد کدام است؟

سیستم On Line:

این نوع سیستم‌ها امنیت بسیار بالایی نسبت به قفل‌های Off Line دارند. این نوع قفل مغناطیسی که برای کمد انتخاب بسیار مناسبی است، طول عمر و مقاومت بدنه بالایی دارند و خرابی در آن‌ها کمتر اتفاق می‌افتد. به همین دلیل صرفه اقتصادی هم دارند. سیستم On Line قفل مغناطیسی کمد در باشگاه یا استخر باعث می‌شود در صورت نزدیک شدن مچبند به قفل، درب خود به خود باز شود و نیازی به چسباندن مچبند به قفل نمی‌باشد. 

سیستم Off Line:

این نوع سیستم‌ها امنیت پایین‌تری نسبت به قفل‌های On Line دارند و در آن‌ها از قفل‌های زبانه‌دار استفاده می‌شود. تفاوت فاحش این دو نوع سیستم در میزان امنیت و نصب آن‌هاست. نصب قفل Off Line راحت است و نیاز به سیم کشی ندارد. 

قفل مغناطیسی استخر

قفل مغناطیسی کمد چه مزایایی دارد؟

امنیت بالای کمدها در باشگاه‌ها یا اداراتی که وسایل یا مدارک مهمی در آن‌ها قرار می‌گیرد.

برای ورود و خروج یا باز و بسته کردن درب نیازی به کلید نخواهید داشت و به راحتی با تاچ مچبند باز می‌شوند.

در صورت باز بودن درب به صورت اتوماتیک می‌تواند بسته شود.

اگر درب باز باشد می‌تواند هشدار دهد و شما را از بسته نشدن آن آگاه کند.

قیمت قفل مگنتی کمد

انواع قفل مغناطیسی کمد را مورد بررسی قرار دادیم. قیمت قفل‌ها با توجه به نوع، برند، کارایی و طول عمر متفاوت است ولی شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از هزینه‌ها و مشاوره با کارشناسان شرکت آریا لاک نماینده فروش انواع تجهیزات هوشمند ساختمان، تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید