کلید کارتی هتلی چیست و چه کاربردی دارد؟

09198649902 همراه
کلید کارتی هتلی

کلید کارتی هتلی یا همان پاور سوئیچ هتلی وسیله‌ای هوشمند است که برای صرفه جویی در مصرف برق و انرژی در هتل‌ها به کار می‌رود. این پاور سوئیچ علاوه بر کاهش مصرف انرژی، ظاهری شیک و هوشمند به محیط می‌بخشد و کاربری راحتی هم دارد.

آریا لاک
آریا لاک

کلید کارتی هتلی دستگاهی است که سبب هوشمندسازی ساختمان‌ها و هتل‌ها می‌شود. این دستگاه در پشت درب اتاق نصب می‌شود و قابلیت‌هایی دارد که سبب محبوبیت آن شده است. در این مقاله با کلید کارتی هتلی، ویژگی‌ها، انواع و نحوه کار آن آشنا خواهید شد. 

کلید کارتی هتلی چیست؟    

کلید کارتی هتلی یا همان پاور سوئیچ هتلی وسیله‌ای هوشمند است که برای صرفه جویی در مصرف برق و انرژی در هتل‌ها به کار می‌رود. این پاور سوئیچ علاوه بر کاهش مصرف انرژی، ظاهری شیک و هوشمند به محیط می‌بخشد و کاربری راحتی هم دارد. 

نحوه کار کلید کارتی هتلی به چه صورت است؟

کار کلید کارتی هتلی به این صورت است که سیستم‌های هوشمندی که تمایل دارید با آن روشن و خاموش شوند در این دستگاه تعریف می‌شوند. حال زمانی که کارت هوشمند را در هولدر پاور سوئیچ قرار می‌دهید این سیستم‌ها و برق‌های اتاق روشن می‌شوند و زمانی که کارت را برمی‌دارید همگی خاموش می‌شوند. 

کلید کارتی هتلی

کلید کارتی هتلی چند نوع دارد؟

این پاور سوئیچ هتلی دو نوع دارد:

نوع اول با هر کارتی از جمله کارت بیزینسی یا کارت اعتباری کار می‌کند.

نوع دوم تنها با کارت تعریف شده کار می‌کند.

ظاهر پاور سوئیچ هوشمند هتلی چگونه است؟

شکل این کلید کارتی شبیه کلید برق معمولی است و اندازه‌ای همین حدود دارد. تنها فرق آن این است که در این کلید هولدری برای نگه داشتن کارت هوشمند وجود دارد. کلید کارتی در سه رنگ سیاه، سفید و طلایی در بازار وجود دارد. 

نصب کلید کارتی هتلی 

نصب این محصول نیازی به کنده کاری و خرابی ندارد و به راحتی پشت درب‌ اتاق نصب می‌شود. همینطور می‌توان آن را به راحتی جابه‌جا کرد و در محل دیگری نصب کرد. 

انواع کلید کارتی هتلی

پاور سوئیچ هتلی چه ویژگی‌هایی دارد؟

•    دارای لامپ LED برای پیدا کردن آن در تاریکی

•    امکان استفاده در محیط‌های مرطوب یا شرجی

•    امکان جابه‌جایی به محل دیگر

•    امکان نصب بر روی انواع درب

•    قابلیت صدور مجدد کارت

•    قابلیت شارژ مجدد کارت

قیمت کلید کارتی هتلی چقدر است؟

قیمت کلید کارت هتلی مانند محصولات هوشمند دیگر، به دلیل نوسانات بازار ثابت نیست. مواردی که روی قیمت آن تاثیر می‌گذازند عبارت‌اند از نوع پاور سوئیچ، کیفیت، رنگ، قابلیت‌ها و همچنین ضمانت دستگاه. برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با کارشناسان آریا لاک در تماس باشید. آریا لاک در زمینه فروش انواع تجهیرات هوشمند ساختمان از جمله قفل دیجیتال، دستگیره دیجیتال و چشمی دیجیتال فعالیت دارد. 

سخن پایانی

به طور کامل با کلید کارتی هتلی یا همان پاور سوئیچ هوشمند هتلی آشنا شدیم. مهمترین مزیت این محصول هوشمند جلوگیری از اتلاف انرژی و پرداخت هزینه‌های هنگفت برای آن است. این ویژگی به علاوه ظاهر شیک آن سبب محبوبیت این دستگاه به ویژه در بین هتلداران است. برای خرید کلید کارتی هتلی یا کسب اطلاعات بیشتر با آریا لاک در ارتباط باشید. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید