قیمت و خرید انواع دستگیره رمزدار

09198649902 همراه
انواع دستگیره رمزدار

اولین سیستم‌هایی که رمزدار شدند قفل‌های دیجیتال بودند. پس از آن دستگیره‌های دیجیتالی هم به بازار آمدند که هرکدام با یک عاملی باز می‌شدند، مانند دستگیره دیجیتال اثر انگشت که با اثر انگشت فرد باز می‌شد یا دستگیره هوشمند کارتی که با کشیدن کارت روی سنسور یا نزدیک کردن کارت به سنسور باز می‌شد. یکی دیگر از انواع این دستگیره‌های دیجیتال که در مدت کوتاهی نیز محبوبیت زیادی در بین مشتریان پیدا کرد، دستگیره رمزدار بود.

آریا لاک
آریا لاک

اولین سیستمی که رمزدار شد قفل دیجیتال بود. پس از آن دستگیره‌ دیجیتالی به بازار آمد که هرکدام از انواع آن با یک عاملی باز می‌شد، مانند دستگیره اثر انگشتی که با اثر انگشت فرد باز می‌شد یا دستگیره کارتی که با کشیدن کارت روی سنسور یا نزدیک کردن کارت به سنسور باز می‌شد. یکی دیگر از انواع این دستگیره‌های دیجیتال که در مدت کوتاهی نیز محبوبیت زیادی در بین مشتریان پیدا کرد، دستگیره رمزدار بود. اما دستگیره رمزدار چیست؟ خرید و قیمت آن چگونه است؟ انواع آن چیست؟ چه کاربردهایی دارد و ویژگی‌های آن چیست؟ در این محتوا به بررسی کامل دستگیره دیجیتال رمزی می‌پردازیم. 

دستگیره رمزدار چیست؟

دستگیره رمزدار دستگیره هوشمند است که دسترسی آن از طریق رمزی است که برای آن تنظیم می‌کنید. این دستگیره یک صفحه کلید لمسی دارد که روی آن اعداد درج شده است. مانند پین کد گوشی، اگر رمزی که به دستگیره رمزدار می‌دهید با داده‌های آن مطابقت داشته باشد، اجازه دسترسی به آن داده می‌شود. 

دستگیره رمزدار

معرفی انواع دستگیره رمزدار

  • برخی از انواع دستگیره‌های رمزدار علاوه بر رمز، با سیستم دیگری نیز کار می‌کنند. به طور مثال دستگیره‌‌های رمزی داریم که سنسور اثر انگشت هم دارند. در واقع هم با اثر انگشت فرد می‌توانند کار کنند و هم با رمزی که در دستگاه ذخیره شده است. 
  • برخی از انواع دستگیره رمزدار علاوه بر پین کد و اثر انگشت با کلید هم باز می‌شود. 
  • برخی از انواع دستگیره هوشمند رمزدار قابلیت کار با رمز، اثر انگشت، کارت و تگ را همزمان دارند. 
  • برخی از انواع این دستگیره‌ها نیز علاوه بر سیستم‌هایی که نام برده شد، با پترن هم کار می‌کنند.

مزایای دستگیره رمزدار چیست؟

  • راحتی در استفاده
  • ظاهری لوکس و زیبا
  • افزایش امنیت
  • امکان تغییر رمز عبور
  • طول عمر بالا
  • مقاومت در برابر آب
  • کیفیت بالا
  • دارای قفل کودک
  • قابلیت کنترل عبور و مرور
  • اتصال به تلفن هوشمند
  • قابلیت ایجاد رمز گیج کننده و مخفی نگه داشتن رمز از دید افراد

معایب دستگیره رمزدار چیست؟

یکی از چالش‌های استفاده از دستگیره‌های رمزدار، به خاطر سپردن رمزی که در سیستم قفل دستگیره وارد کردید. اگر از حافظه خوبی بهره مند هستید این دستگیره‌ها یکی از بهترین قفل‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند، ولی اگر سابقه زیادی در فراموش کردن رموز خود دارید، بهتر است از انواع دیگر دستگیره‌های دیجیتال استفاده کنید. 

چطور رمز خود را از دید افراد همیشه کنجکاو مخفی نگه داریم؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اگر هنگام وارد کردن رمز، افرادی به دستان شما نگاه کنند و رمز شما را پیدا کنند، آن وقت این دستگیره چه امنیتی ایجاد می‌کنند؟ جالب است بدانید دستگیره رمزدار قابلیت تنظیم رمز گیج کننده دارد. به این صورت که قبل یا بعد از وارد کردن رمز اصلی عددهای گیج کننده وارد کنید تا فردی که به دستگیره نگاه می‌کند، نتواند رمز را متوجه شود. 

معرفی انواع دستگیره رمز دار

خرید دستگیره رمزدار

برای خرید سیستم‌های هوشمند عجولانه تصمیم نگیرید. برای خرید دستگیره رمزدار نیز ابتدا تحقیق و پرس و جو کنید و شرکت‌های معتبری را بیابید که تجربه و سابقه کافی در فروش تجهیزات هوشمند ساختمانی داشته باشند. در این صورت محصولی با کیفیت بالاتر و خدمات پس از فروش قوی‌تر خریداری می‌کنید. برای خرید دستگیره رمزی شرکت آریا لاک را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. 

قیمت دستگیره رمزدار چقدر است؟

انواع دستگیره‌های رمزدار را بررسی کردیم. این دستگیره‌ها با توجه به تنوع و کاربردهایی که دارند، قیمت‌های متفاوتی هم دارند. دستگیره‌های هوشمند قیمت بالاتری نسبت به دستگیره‌های سنتی دارند، اما به دلیل امنیت بالایی که ایجاد می‌کنند و مزایای دیگری که دارند، ارزش خرید و استفاده را دارند. به خصوص برای کسانی که در ساختمان‌های پر رفت و آمد زندگی و یا کار می‌کنند. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید