بهترین برند دستگیره هوشمند درب کدام است؟

09198649902 همراه
بهترین برند دستگیره هوشمند درب

دستگیره هوشمند یا دیجیتال نوعی قفل هوشمند است که شکل پیشرفته‌تری نسبت به دستگیره‌های قدیمی دارد. مهم‌ترین مزیت دستگیره دیجیتال افزایش امنیت و برقراری آرامش به واسطه ایمنی بالاست که خود سبب بالاتر بودن قیمت آن از دستگیره‌های قدیمی‌تر است.

آریا لاک
آریا لاک

دستگیره هوشمند یا دیجیتال نوعی قفل دیجیتال است که شکل پیشرفته‌تری نسبت به دستگیره‌های قدیمی دارد. مهم‌ترین مزیت دستگیره دیجیتال افزایش امنیت و برقراری آرامش به واسطه ایمنی بالاست که خود سبب بالاتر بودن قیمت آن از دستگیره‌های قدیمی‌تر است. با استفاده از این دستگیره‌ها دیگر نیاز به حمل کلید ندارید. اما بهترین برند دستگیره هوشمند کدام است؟ در این مقاله به بررسی برندهای مختلف دستگیره دیجیتال می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

دستگیره هوشمند درب چند نوع دارد؟

دستگیره هوشمند اهرمی

این نوع قفل دارای دستگیره اهرمی است و ظاهری شبیه به قفل‌های قدیمی دارد. این نوع دستگیره دیجیتال با کشیدن آن به سمت پایین باز می‌شود.

دستگیره هوشمند پول و پوش

پول و پوش به معنی هل دادن و کشیدن است. به این صورت که با هل دادن و کشیدن دستگیره می‌توانید درب را باز کنید. این نوع دستگیره هوشمند پیشرفته‌تر و جدیدتر از مدل‌های قبلی است و ظاهری جذاب‌تر دارد. 

بهترین برند دستگیره هوشمند درب کدام است؟

دستگیره هوشمند سامسونگ

حتما با برند سامسونگ آشنا هستید. امروزه کمتر خانه‌ای را پیدا می‌کنید که دست کم یک محصول از این برند در آن یافت نشود. سامسونگ در ایران برند معروفی است و افراد برای خرید لوازم خانگی ابتدا به سراغ این برند می‌روند. 

پرفروش‌ترین مدل‌های اهرمی دستگیره هوشمند سامسونگ

shp-h30 , shs-6020

پرفروش‌ترین مدل‌های پول و پوش دستگیره هوشمند سامسونگ

shp-p50 , shp-dp728 , shp-dp808

برندهای دستگیره هوشمند

دستگیره هوشمند یوکا

محصولات برند یوکا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای دستگیره درب دیجیتال باشد. در تمامی قفل‌های دیجیتال یوکا علاوه بر سیستم تشخیص هویت قوی، سیستم ضد شوک، ضد حریق و ضد سرقت وجود دارد و این مزایا امنیت این قفل‌ها را به شدت بالا می‌برد. ناگفته نماند محصولات یوکا به جای گارانتی یک ساله، ضمانت دو ساله دارد که این خود مزیت مهمی محسوب می‌شود. 

دستگیره هوشمند

دستگیره هوشمند گیت من

گیت من یکی دیگر از برندهای معروف و شناخته شده در زمینه قفل‌های دیجیتال است. دستگیره‌های دیجیتال این برند دارای سیستم تشخیص اثر انگشت و رمز عبور است.

ویژگی‌های دستگیره هوشمند گیت من

  • یکی از مزیت‌های جالب این برند ترکیب رمز عبور و اثر انگشت برای ایمنی بالاتر است.
  • از ویژگی‌های دیگر برند گیت من قفل اتوماتیک درب بعد از خارج شدن است.
  • دستگیره دیجیتال برند گیت من قفل کودک دارد. 
  • سیستم هشدار قبل از تمام شدن باتری
  • ضد سرقت
  • اعلام حریق
  • ضد ضربه

دستگیره هوشمند گیت من

دستگیره هوشمند یال

برند یال دسترسی‌های مختلفی به قفل دارد، بنابراین یکی از انعطاف‌پذیرترین برندها در روش‌های باز کردن قفل درب است. این روش‌ها می‌تواند شامل اثر انگشت، رمز عبور، کارت و تلفن همراه باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین برند دستگیره هوشمند درب هستید که چند روش دسترسی داشته باشد، برند یال یکی از بهترین گزینه‌هاست. 

برندهای دستگیره دیجیتال

دستگیره هوشمند روک

دستگیره‌ دیجیتال برند روک دارای دو نوع h و p است. قفل‌های سری p دارای چشمی دیجیتال هستند و نوع دستگیره آن‌ها از نوع پول و پوش است، در صورتی که سری h چشمی دیجیتال ندارد و دستگیره آن از نوع اهرمی است. 

پرفروش‌ترین مدل‌های دستگیره هوشمند روک

p401 , p241 , p231 , p251 , h100

بهترین دستگیره هوشمند

قیمت بهترین برند دستگیره هوشمند درب

دستگیره دیجیتال بر اساس برند، کیفیت، امکانات و روش‌های دسترسی قیمت‌گذاری می‌شود. بنابراین قیمت دستگیره‌ هوشمند درب را نمی‌توان به طور دقیق ذکر کرد. البته دستگیره‌های هوشمندی هم هستند که کیفیت بالا و قیمت مناسبی داشته باشند. تنها کافی است تحقیق و پرس و جو کنید تا بهترین برند دستگیره دیجیتال را متناسب با بودجه خود پیدا کنید. برای اطلاع از قیمت بهترین برند دستگیره هوشمند درب و انتخاب بهترین محصول می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت آریا لاک در ارتباط باشید. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید