مراحل نصب قفل دیجیتال بر روی انواع درب

09198649902 همراه
مراحل نصب قفل دیجیتال

قفل دیجیتال از ایمن‌ترین قفل‌های موجود در بازار است که با انواع آن در مقاله انواع قفل دیجیتال آشنا شدید. این قفل‌ها دردسرهای حمل کلید مکانیکی را حذف کرده‌اند و به راحتی تنها با یک کارت، اثر انگشت یا رمز باز می‌شوند.

آریا لاک
آریا لاک

قفل دیجیتال از ایمن‌ترین قفل‌های موجود در بازار است. این قفل‌ها دردسرهای حمل کلید مکانیکی را حذف کرده‌اند و به راحتی تنها با یک کارت، اثر انگشت یا رمز باز می‌شوند. اما مراحل نصب قفل دیجیتال بر روی انواع درب چگونه است و چقدر زمان می‌برد؟ با ما همراه باشید تا به بررسی نصب و راه اندازی قفل هوشمند بپردازیم. 

مراحل نصب قفل دیجیتال

اطمینان از امکان نصب قفل هوشمند روی درب مورد نظر

ابتدا باید مطمئن شوید قفل دیجیتال روی درب شما امکان نصب شدن دارد و درب مورد نظر از استانداردهای لازم جهت نصب قفل هوشمند برخوردار است یا خیر. در صورتی که درب شما برای نصب این قفل‌ها مناسب نباشد باید قید این قفل‌ها را بزنید یا درب را عوض کنید.

خرید قفل دیجیتال

قفل‌های دیجیتال انواع مختلفی دارند و با سیستم‌های متفاوتی قابل باز شدن هستند. شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود مدل‌های مختلفی از این قفل‌ها را تهیه نمایید. برای مشاوره و انتخاب بهترین قفل دیجیتال می‌توانید با کارشناسان شرکت آریا لاک که در زمینه فروش انواع تجهیزات هوشمند ساختمان مانند انواع قفل دیجیتال، انواع دستگیره دیجیتال، پاور سوئیچ هتلی و ... فعالیت دارد، در ارتباط باشید.

آماده کردن ابزار قفل هوشمند و مطالعه راهنمای نصب آن

در این مرحله از نصب قفل دیجیتال، تجهیزات آن را آماده کرده و پیچ و مهره‌های قفل را به هم می‌بندید. 

راه اندازی قفل دیجیتال

اندازه گیری ضخامت درب

یکی از مهمترین مراحل نصب قفل دیجیتال اندازه گیری ضخامت درب است تا ببینید آیا ضخامت درب و اندازه قفل دیجیتال با هم تناسب دارند یا خیر. برای این مورد می‌توانید از خط کشی معمولی استفاده نمایید. 

سوراخ کاری

برای نصب قفل دیجیتال قابلی وجود دارد که به وسیله آن به راحتی می‌توانید در جاهای مشخص سوراخ ایجاد کنید. اگر این قالب‌ها را در اختیار نداشتید می‌توانید با استفاده از یک مقوا محل برش را مشخص کنید. تنها کافی است اندازه‌ها را دقیق دربیاورید. 

نصب بدنه قفل دیجیتال

ابتدا بدنه‌های داخلی و خارجی و مغزی قفل هوشمند باید به درستی به هم وصل شوند. برای بستن بدنه خارجی قفل به درب سیستم نگهدارنده‌ای وجود دارد که کار شما را راحت می‌کند. این سیستم با یک پیچ به بدنه خارجی قفل هوشمند متصل می‌شود. 

راه اندازی قفل دیجیتال

نصب قفل دیجیتال تمام شد و حال نوبت راه اندازی و تنظیمات آن است. باتری را داخل قفل قرار می‌دهید و با توجه به سیستمی که دارد برای آن رمز، کارت، اثر انگشت و ... تعیین می‌کنید. 

فعال کردن گارانتی و خدمات پس از فروش قفل دیجیتال

پس از نصب و راه اندازی قفل دیجیتال از نصاب بخواهید برگه خدمات پس از فروش را تکمیل کند. با این برگه می‌توانید در صورت مشکل فنی قفل، از تیم نصاب بخواهید آن را پیگیری و درست کنند. 

مراحل نصب قفل دیجیتال

نکات مهم در مراحل نصب قفل دیجیتال بر روی انواع درب

اجازه دهید مراحل نصب قفل دیجیتال را نصاب انجام دهد. این کار به دلیل دانش و تجربه او به سرعت و با کمترین چالش انجام خواهد شد.

بهترین نصاب، نصاب خود شرکت است. زیرا نصاب‌های شرکت باید به خریدار و شرکت پاسخگو باشند.

برای راه اندازی قفل دیجیتال از نصاب کمک بخواهید تا به طور کامل با کار با قفل‌های هوشمند آشنا شوید.

توجه داشته باشید جلوی دید نصاب رمز خود را وارد نکنید و اجازه ندهید نصاب اثر انگشت خود را روی قفل وارد کند. این کار موجب کاهش امنیت قفل دیجیتال می‌شود.

کدام قفل‌های دیجیتال امنیت بیشتری دارند؟

  • قفل‌هایی که دارای قفل کودک هستند.
  • قفل‌هایی که دارای زبانه هوک هستند.

سخن آخر

اگر به دنبال افزایش امنیت محیط زندگی خود هستید و تمایل دارید ظاهری شیک به درب ورودی منزل خود بدهید، قفل‌های هوشمند بهترین گزینه برای این موارد هستند. قفل دیجیتال علاوه بر افزایش امنیت و ظاهری لوکس، مزایای دیگری دارد. از جمله: قابلیت اتصال به گوشی هوشمند، قابلیت اتصال به بلوتوث، استفاده از کلید مکانیکی در مواقع اضطراری، ضد شوک، ضد حریق، مقاومت در برابر آب و رطوبت، مجهز به سیستم اعلام حریق و ... .



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید