راهنمای خرید قفل دیجیتال برای درب های اتاق سرور

09198649902 همراه
قفل دیجیتال اتاق سرور

اتاق سرور از مهم‌ترین بخش‌های سازمان است که اطلاعات سری و مهم در آن نگهداری می‌شود و باید امنیت زیادی داشته باشد. از این رو هوشمند سازی اتاق سرور از موارد ضروری محسوب می‌شود.

آریا لاک
آریا لاک

اتاق سرور از مهم‌ترین بخش‌های سازمان است که اطلاعات سری و مهم در آن نگهداری می‌شود و باید امنیت زیادی داشته باشد. از این رو هوشمند سازی اتاق سرور از موارد ضروری محسوب می‌شود. قفل دیجیتال اتاق سرور یکی از بهترین سیستم‌های امنیتی برای اتاق سرور است که به شما این امکان را می‌دهد که ورود و خروج افراد را کنترل کنید و از این طریق امنیت اتاق سرور را حفظ کنید.

قفل دیجیتال اتاق سرور

قفل دیجیتال اتاق سرور این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی ورود و خروج افراد به اتاق سرور را بررسی کنید و به این ترتیب از سرقت اطلاعات جلوگیری می‌شود. همچنین فقط می‌توانید به افرادی دسترسی اتاق سرور را بدهید که به آن‌ها اعتماد کامل دارید. اما قفل دیجیتال اتاق سرور مزایای دیگری هم دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

قفل دیجیتال اتاق سرور چه مزایایی دارد؟

  • دسترسی بدون کلید
  • طراحی جذاب
  • نظارت بر محیط
  • امنیت بالا
  • کنترل اتاق سرور از راه دور
  • کنترل سیستم اضطراری
  • استفاده از بانک اطلاعاتی
  • اتصال به سیستم‌های هوشمند
  • ذخیره اطلاعات ورود و خروج افراد
  • سنسور ضد حریق و ضد رطوبت

قفلهای دیجیتال اتاق سرور

قفل هوشمند اتاق سرور چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

قفل دیجیتال اتاق سرور باید شرایط خاص‌تر و حساسیت بالاتری داشته باشد. به همین دلیل باید از کیفیت بالاتری برخوردار باشد تا در مدت زمان کم دچار خرابی و مشکلات سیستمی نشود و مقاومت بالایی داشته باشد. برای اتاق سرور بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید و قفل هوشمند با کیفیت عالی تهیه کنید تا امنیت اتاق سرور حفظ شود. 

قفل دیجیتال اتاق سرور چند نوع دارد؟

قفل دیجیتال اثر انگشت اتاق سرور

قفل دیجیتال اثر انگشت نوعی قفل هوشمند است که یک اسکنر شناسایی اثر انگشت دارد. به دلیل این که اثر انگشت هر فرد منحصر به خود اوست، این قفل می‌تواند امنیت بالایی برای اتاق سرور داشته باشد. از ویژگی‌های این قفل دیجیتال می‌توان به عدم نیاز به کلید،کارت و به خاطر سپردن رمز ورودی اشاره کرد. 

قفل دیجیتال رمزی اتاق سرور

قفل رمزی اتاق سرور صفحه کلید لمسی دارد که کاربر به وسیله آن رمز ورودی را وارد می‌کند و بدون نیاز به داشتن کلید درب را باز می‌کند. برخی از مدل‌های قفل رمزی درب ورودی قابلیت استفاده از چندین روش، مانند استفاده از اثر انگشت، کارت، کلید اضطراری و تلفن همراه را دارند. 

قفل دیجیتال تشخیص چهره اتاق سرور

این نوع قفل هوشمند یک محصول خاص با ویژگی‌های منحصر به فرد است. برای باز کردن قفل تشخیص چهره نیاز به لمس قفل ندارید و تنها کافی است در فاصله مناسبی از درب بایستید و به دستگاه مهلت دهید تا چهره شما را شناسایی کند تا باز شود. 

قفل دیجیتال کارتی اتاق سرور

قفل دیجیتال کارتی با شناسایی کارت باز می‌شود. در واقع این قفل کارت را جایگزین کلید کرده است. از کارت‌های متنوعی مثل کارت مترو یا کارت بانکی می‌توان برای باز کردن برخی از این قفل‌ها استفاده کرد، اما بهترین گزینه استفاده از کارت مخصوص آن است، زیرا این کارت‌ها به همین منظور طراحی شده‌اند. 

قفل اتاق سرور

خرید قفل دیجیتال اتاق سرور چگونه است؟

در این مطلب با قفل دیجیتال اتاق سرور و ویژگی‌های آن آشنا شدید. حال برای خرید قفل دیجیتال باید به کیفیت و خدمات پس از فروش آن توجه داشته باشید. برای این کار می‌توانید قفل هوشمند اتاق سرور را از شرکت‌های معتبری که در زمینه فروش انواع تجهیزات هوشمند ساختمان فعالیت می‌کنند، خریداری نمایید. شرکت آریا لاک شرکتی مطمئن است که می‌توانیم برای این منظور به شما معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان آریا لاک تماس بگیرید. 

قیمت قفل دیجیتال اتاق سرور به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت قفل دیجیتال اتاق سرور بسته به نوع، ویژگی‌ها، امکانات و همچنین نصب قفل هوشمند متفاوت است. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از هزینه قفل هوشمند اتاق سرور با شرکت آریا لاک تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید