تجهیزات هوشمند سازی برای باشگاه ورزشی

09198649902 همراه
هوشمند سازی باشگاههای ورزشی

به باشگاهی که از نرم افزارها و تکنولوژیهای پیشرفته جهت راحتی ورزشکاران و حفظ امنیت وسایل آنها بهره برده باشد، باشگاه هوشمند میگویند. این تکنولوژیها شامل تجهیزات مختلفی میشود که در این مقاله به بررسی آنها میپردازیم.

آریا لاک
آریا لاک

به دنبال پیشرفت تکنولوژی هوشمند سازی باشگاهها اهمیت بیشتری پیدا کرده است، تا جایی که امروزه کمتر باشگاهی را به خصوص در تهران و شهرهای بزرگ پیدا میکنید که تجهیزات هوشمند سازی برای باشگاه را به کار نبرده باشد. این تجهیزات هوشمند کار را هم برای کارکنان باشگاه و هم برای رفت و آمد و استفاده از لوازم ورزشی توسط ورزشکاران راحتتر میکند. اما این تجهیزات شامل چه وسایلی میشوند و چه کاربردهایی دارند؟ خرید و قیمت آنها چگونه است؟ برای اطلاعات بیشتر در این زمینه تا آخر این مقاله همراه ما باشید. 

باشگاه هوشمند چیست؟

به باشگاهی که از نرم افزارها و تکنولوژیهای پیشرفته جهت راحتی ورزشکاران و حفظ امنیت وسایل آنها بهره برده باشد، باشگاه هوشمند میگویند. در باشگاههای هوشمند از تجهیزات و وسایل ورزشی به روز استفاده میشود و ورزشکاران میتوانند برنامه های خود را به راحتی با این لوازم و تجهیزات هماهنگ کنند. تکنولوژیهای هوشمند شامل تجهیزات مختلفی میشود که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.

تجهیزات باشگاه هوشمند

تجهیزات هوشمند سازی باشگاه

نرم افزار اتوماسیون باشگاهی

با استفاده از این نرم افزار میتوان کل باشگاه را کنترل کرد. نرم افزار اتوماسیون باشگاهی امکان تنظیم و کنترل قفل‌ها و کمدهای باشگاه، ثبت مشخصات ورزشکاران، تعریف سانسها، کنترل شهریه‌ها و هزینه‌ها و ارسال پیامکهای گروهی را فراهم می‌کند. 

امکانات نرم افزار اتوماسیون باشگاهی

  • ثبت مشخصات ورزشکاران
  • ثبت زمان ثبت نام ورزشکاران و تاریخ اعتبار آنها
  • ثبت شهریه ورزشکاران
  • تعریف رشته های ورزشی
  • اعمال تخفیف در روزهای تعیین شده
  • امکان چاپ فیش تسویه 
  • تعریف سطوح دسترسی به ورزشکاران
  • ورود و خروج افراد
  • تعیین ورزشکاران بدهکار
  • شمارش تعداد افراد عضو باشگاه و تعداد افراد حاضر در باشگاه

گیت تردد 

گیت تردد هوشمند را در ورودی باشگاه قرار میدهند. وظیفه آن این است که ورود و خروج ورزشکاران را به داخل باشگاه کنترل کند. گیت تردد در دو نوع اهرمی یا خورشیدی و شیشه ای وجود دارد که در بخش زیر آنها را بررسی میکنیم.

  1. در نوع اهرمی فرد جلوی اهرم قرار میگیرد و با دستور نرم افزار روی کامیپوتر اجازه عبور فرد داده میشود.
  2. گیت شیشه ای یا کشویی معمولا در مترو و اداره به کار میرود که با باز و بسته شدن درهای شیشه ای به افراد اجازه تردد داده میشود. 

دستگاه تنظیم هوا

هوایی که در آن ورزش میکنید باید اکسیژن کافی داشته باشد، در غیر این صورت مشکلات زیادی مانند سردرد، سرگیجه، تنگی نفس و دیگر عوارض کمبود اکسیژن ظاهر میشود. دستگاه تنظیم هوا سطح اکسیژن محیط را در حالت استاندارد نگه میدارد و در صورتی که هوای اتاق مناسب نباشد، هشدار میدهد. 

دستبند بررسی علائم حیاتی

این دستبندها علائم حیاتی بدن ورزشکاران مانند ضربان قلب، فشار خون و سطح اکسیژن خون را بررسی میکند و عدد مربوطه را نشان میدهد. در صورتی که این علائم به حد خطر برسد، ورزشکار متوجه میشود.

دستبند هوشمند باشگاه

کاربرد این دستبندها کنترل ورود و خروج افراد و باز کردن کمدهاست. این دستبندها تنها در باشگاهها به کار نمیروند و در استخرها و کافه ها نیز به کار میروند. دستبندهای هوشمند باشگاه در طرحها و رنگها و جنسهای مختلف وجود دارند.

قفل کمد باشگاه هوشمند

یکی از مهمترین تجهیزات هوشمند سازی باشگاههای ورزشی قفل دیجیتال کمد رختکن است. مهمترین دغدغه افرادی که به باشگاه رفت و آمد میکنند، حفظ امنیت کمدها و وسایل داخل آنهاست. کسانی که وسایل خود را در کمد میگذارند نگران امنیت آنها هستند. در این هنگام استفاده از قفل باشگاه کمد میتواند خیال ورزشکاران را از بابت امنیت لباسها و وسایل خود راحت کند. خوشبختانه این قفلهای هوشمند در حال حاضر در بیشتر باشگاههای کشور استفاده میشود و میزان مصرف کنندگان آن روز به روز در حال افزایش است.

برای خرید بهترین قفلهای هوشمند باشگاه میتوانید با کارشناسان شرکت آریا لاک در ارتباط باشید تا ضمن راهنمایی های لازم، در انتخاب بهترین قفل دیجیتال به شما عزیزان کمک کنند. آریا لاک با چندین سال سابقه در زمینه فروش انواع قفل و دستگیره دیجیتال با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در خدمت شما عزیزان میباشد.

تجهیزات هوشمند سازی باشگاه ورزشی

استفاده از تجهیزات هوشمند سازی برای باشگاهها چه مزایایی دارد؟

  • افزایش امنیت و آسایش خاطر ورزشکاران
  • ایجاد ظاهری شیک و مدرن در باشگاه
  • امکان قفل شدن درب کمدها به محض بسته شدن
  • راحتی کار کارکنان و ورزشکاران برای ورود و خروج و استفاده از وسایل ورزشی و کمدهای رختکن
  • کاهش درصد خطا در محاسبه تعداد جلسات و میزان شهریه

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی تجهیزات هوشمند سازی برای باشگاهها پرداختیم. باشگاههای هوشمند علاوه بر راحتی کار پرسنل و ورزشکاران، ظاهری مدرن و با کلاس دارند و در نتیجه افراد بیشتری تمایل به عضویت در این باشگاه ها دارند. اگر به چند باشگاه مختلف سری بزنید میبینید که باشگاههای هوشمند تعداد ورزشکاران بیشتری دارند. بنابراین هوشمند سازی باشگاه میتواند تاثیر مستقیمی روی تمایل افراد به عضویت در آن بگذارد. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید