چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور چیست؟

09198649902 همراه
چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور

چشمی درب دیجیتال نوع پیشرفته‌تر چشمی درب ساده است که برای افزایش امنیت محل زندگی و محل کار تولید شد. این محصول تصاویری سه بعدی با کیفیت بالا بر روی LCD با امکان فیلم‌برداری و عکس‌برداری به شما ارائه می‌دهد. چشمی درب دیجیتال بسته به نوعی که دارد، امکانات و قابلیت‌های مختلفی دارد.

آریا لاک
آریا لاک

با توجه به افزایش جمعیت و ساختمان‌های با تعداد واحدهای بالا، نیاز به وجود محصولی که با آن بتوان افراد پست درب را شناسایی کرد تا موجب افزایش امنیت شود، بیشتر شده است. به همین دلیل شرکت‌هایی که این محصولات را وارد می‌کردند رو به فزونی رفت. محصولی که از آن صحبت کردیم چشمی درب است که امروزه انواع پیشرفته آن به نام چشمی درب دیجیتال به بازار آمده است. یکی از انواع آن چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور است که در این مقاله به بررسی مفصل آن می‌پردازیم.

چشمی درب دیجیتال چیست؟

قبل از آن که به بررسی چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور بپردازیم، تعریفی از چشمی درب دیجیتال و قابلیت‌های آن را ارائه می‌دهیم. چشمی درب دیجیتال نوع پیشرفته‌تر چشمی درب ساده است که برای افزایش امنیت محل زندگی و محل کار تولید شد. این محصول تصاویری سه بعدی با کیفیت بالا بر روی LCD با امکان فیلم‌برداری و عکس‌برداری به شما ارائه می‌دهد. چشمی درب دیجیتال بسته به نوعی که دارد، امکانات و قابلیت‌های مختلفی دارد.

چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور چیست؟

این دستگاه نوعی گوشی هوشمند است که از طریق کابل ارتباطات مشخصی برقرار می‌کند. سیم کارتی درون این دستگاه قرار می‌گیرد، هنگامی که در منزل حضور نداشته باشید و کسی زنگ درب شما را بزند، چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور به طور خودکار با تلفن همراه شما تماس می‌گیرد و شما متوجه می‎شوید چه کسی پشت درب شما قرار دارد. در صورتی که شاسی چشمی دوبار فشار داده شود می‌تواند پیغام دریافت کند و شما در هر کجا که باشید از طریق تلفن همراهتان آن پیغام را دریافت و مشاهده کنید. 

انواع چشمی درب دیجیتال

قابلیت‌ها و ویژگی‌های چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور

•    قابلیت تنظیم و تعویض صدای زنگ 

•    قابلیت فیلم‌برداری

•    امکان برقراری ارتباط دو طرفه

•    امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه

•    کیفیت عالی در تاریکی

•    نصب آسان

•    قابلیت خواندن کارت حافظه

•    نصب بر روی انواع درب

•    قابلیت خواندن چند زبان

مشخصات دوربین چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور

دوربین این دستگاه دو مگاپیکسلی است و از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین این دوربین در تاریکی تصاویر واضحی به شما ارائه می‌دهد. 

دوربین بیرون از منزل چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور چگونه کار می‌کند؟

این دوربین در بیرون از درب منزل نصب می‌شود، هنگامی که فردی پشت درب شما قرار می‌گیرد، این دستگاه به طور خودکار به شماره تلفنی که در دستگاه ذخیره شده است، پیامک ارسال می‌کند. در صورتی که فرد پشت درب زنگ را فشار ندهد، دوربین دستگاه از او عکس می‌گیرد و سپس هشدار صوتی را به صدا در می‌آورد. اگر فرد همچنان پشت درب ایستاده باشد، آژیر دستگاه به صدا در می‌آید. 

در صورتی که شما در منزل حضور نداشته باشید، فرد پشت درب می‌تواند به مدت 2 ثانیه زنگ درب را نگه دارد تا دستگاه با شما تماس برقرار کند و فرد با شما صحبت کند. 

مزایای چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور

جمع‌بندی

چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور را به طور کامل بررسی کردیم. استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و تنها کافی است مانیتور دستگاه را خاموش کنید و سیم کارت را در آن قرار دهید و سپس مانیتور آن را روشن کنید. برای اطلاع از قیمت چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور و خرید آن می‌توانید با کارشناسان شرکت آریا لاک تماس بگیرید. آریا لاک با چندین سال تجربه در زمینه فروش انواع تجهیزات هوشمند ساختمانی از جمله انواع قفل دیجیتال، دستگیره دیجیتال، پاور سوئیچ هتلی و ... در خدمت شما عزیزان می‌باشد. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید