بهترین قفل برقی درب حیاط و انواع آن

09198649902 همراه
بهترین قفل برقی درب حیاط

قفل برقی از وسایل حفاظتی به شمار می‌رود که امنیت بیشتری نسبت به قفل‌های قدیمی دارد. قفل برقی با استفاده از جریان الکتریکی کار می‌کند و انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. برخی از انواع قفل برقی از راه دور قابل کنترل هستند. این قفل‌ها بیشتر برای درب حیاط و پارکینگ به کار می‌روند، به همین دلیل به آن‌ها قفل برقی درب حیاط می‌گویند.

آریا لاک
آریا لاک

قفل‌های قدیمی امنیت چندان زیادی نداشتند و خیلی راحت توسط سارقان می‌شکستند یا باز می‌شدند. با افزایش ساختمان‌های با تعداد واحد بالا و افزایش سارقان قفل‌های برقی به بازار آمدند که محکم‌تر از قفل‌های قدیمی هستند و امنیت زیادی دارند. برندهای متفاوت و انواع مختلفی از این قفل‌ها تولید شده‌اند. در این مطلب به بررسی بهترین قفل برقی درب حیاط می‌پردازیم تا هنگام خرید قفل‌ برقی درب دچار سردرگرمی نشوید و راحت تصمیم بگیرید.

قفل برقی درب حیاط چیست؟

قفل برقی از وسایل حفاظتی به شمار می‌رود که امنیت بیشتری نسبت به قفل‌های قدیمی دارد. قفل برقی با استفاده از جریان الکتریکی کار می‌کند و انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. برخی از انواع قفل برقی از راه دور قابل کنترل هستند. این قفل‌ها بیشتر برای درب حیاط و پارکینگ به کار می‌روند، به همین دلیل به آن‌ها قفل برقی درب حیاط می‌گویند. برای خرید قفل برقی درب می‌توانید به شرکت آریا لاک اعتماد کنید. 

برندهای محبوب قفل برقی درب حیاط

قفل برقی درب حیاط یوتاب

قفل برقی یوتاب دارای کیفیت مطلوبی می‌باشد و در بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی دارد.  قفل برقی یوتاب بر روی انواع درب اعم از درب فلزی، درب چوبی و درب‌های نفررو، پارکینگ و حیاط مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

قفل برقی درب حیاط

قفل برقی درب حیاط سیزا

قفل برقی درب حیاط سیزا در دو نوع ضامن دار برای درب‌های ورودی و بدون ضامن برای درب‌های اتوماتیکی وجود دارد. از ویژگی‌های منحصر به فرد قفل برقی سیزا این است که زبانه قفل در آن مخفی می‌باشد و این ویژگی هم نمای زیباتری به قفل می‌دهد و هم کار را برای سارقان بسیار سخت می‌کند؛ به طوری که حتی با تکان‌های شدید هم باز نمی‌شود. 

مزایای قفل برقی سیزا

  • مقاومت بالا و بسیار محکم
  • قفل سه زبانه
  • نصب روی انواع درب

قفل یرقی سیزا

قفل برقی درب حیاط کاویان

قفل برقی کاویان ساخت ایران است و ظاهری ساده دارد. این قفل کیفیت بدنه بسیار خوبی دارد و می‌تواند با قفل‌های یوتاب و سیزا رقابت کند. از مهمترین مزایای قفل برقی درب حیاط کاویان می‌توان به قیمت مناسب و به صرفه آن اشاره کرد. 

قفل برقی کاویان

مقایسه انواع قفل برقی درب حیاط

قفل برقی درب حیاط کلونی

قفل برقی کلونی از دیگر انواع قفل‌های برقی درب حیاط است که جنس آن از مواد گالوانیزه است و ایتالیایی است. مهم‌ترین ویژگی این قفل برقی این است که بسیار مقاوم است و به هیچ صورت حتی با ضربه و فشارهای شدید هم باز نمی‌شود. 

قفل برقی کلونی

قفل برقی درب حیاط زبانه‌ای

از انواع دیگر قفل برقی درب حیاط است که با کمک ضامن در بخش غلاف درب جای می‌گیرد. قفل برقی درب حیاط زبانه‌ای بر روی درب‌های چوبی، آهنی، ضد سرقت و درب‌هایی که زبانه دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قفل‌های برقی تنوع زیادی دارند. 

قفل برقی زبانه دار

قفل برقی درب حیاط شفتی

یکی از انواع قفل برقی درب حیاط است که بر روی انواع درب قابل نصب است. از مزایای قفل برقی شفتی می‌توان به تحمل فشار تا 500 کیلوگرم، نصب بر روی انواع درب معمولی و ضد سرقت و جنس فولاد محکم اشاره کرد. 

قفل برقی شفتی

قفل برقی مغناطیسی

قفل برقی مغناطیسی که با نام قفل مگنتی یا الکترومغناطیسی هم شناخته می‌شود، با جریان الکتریکی کار می‌کند. این قفل به دلیل تحمل فشار بالایی که دارد امنیت بسیار زیادی ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قفل برقی مغناطیسی می‌توان به کنترل از راه دور، قابلیت نصب روی انواع درب چوبی و فلزی و ضد سرقت و قیمت مناسب اشاره کرد. 

قفل برقی درب حیاط مغناطیسی

قفل برقی درب حیاط ایرانی یا خارجی؟

قفل‌های برقی در بازار به دو نوع ایرانی و ایتالیایی تقسیم می‌شوند. مسلما کیفیت قفل ایتالیایی از برند ایرانی آن بهتر است. در بین قفل‌های برقی درب حیاط، قفل برقی سیزای ایتالیایی بیشترین تقاضا را در بین مشتریان داشته است. اما ناگفته نماند که امروزه برندهای ایرانی با کیفیتی تولید و عرضه می‌شوند که قیمت‌های مناسبی دارند و با قفل‌های ایتالیایی رقابت می‌کنند. پس برای انتخاب بهترین قفل برقی درب حیاط ابتدا ببینید از خرید قفل برقی چه انتظاری دارید، سپس اقدام به انتخاب برند خارجی یا ایرانی کنید. 

هنگام خرید بهترین قفل برقی درب حیاط جه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

  • کیفیت و برند قفل برقی
  • امکانات قفل برقی درب حیاط 
  • سلیقه و نیازهای خود
  • برگه ضمانت محصول
  • مقایسه محصولات و آشنایی با انواع قفل برقی درب حیاط
  • خدمات پس از فروش شرکت

قیمت بهترین قفل برقی درب حیاط چقدر است؟

قیمت قفل برقی درب حیاط به عوامل مختلفی اعم از برند، کیفیت، امکانات و ویژگی‌های قفل بستگی دارد. هرچه قفل برقی درب حیاط از امکانات بیشتر و پیشرفته‌تری برخوردار باشد، قیمت بالاتری هم دارد. اگر قصد خرید قفل برقی درب حیاط ارزان قیمت دارید، می‌توانید از برخی امکانات آن‌ها چشم پوشی کنید. برای اطلاع از قیمت بهترین قفل برقی درب حیاط و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت آریا لاک تماس بگیرید. آریا لاک با چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش انواع قفل دیجیتال، دستگیره دیجیتال، قفل برقی درب حیاط و دیگر تجهیزات هوشمند ساختمان فعالیت می‌کند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید