قیمت و خرید انواع دستبند کمد استخر

09198649902 همراه
دستبند کمد استخر

دستبند کمد استخر نوعی کلید الکترونیکی است. این دستبند در اختیار استفاده کننده کمد مشخصی قرار می‌گیرد و درب کمد تنها با تاچ با نزدیک کردن دستبند به قفل مغناطیسی کمد باز می‌شود، به همین دلیل امنیت بالایی دارد و امروزه در بیشتر باشگاه‌ها و استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

آریا لاک
آریا لاک

امروزه تقریبا همه باشگاه‌ها و استخرها از قفل‌های مغناطیسی استفاده می‌کنند. دلیل آن هم امنیت بالایی است که این گونه قفل‌ها دارند. برای باز و بسته کردن قفل‌های مغناطیسی کمد از دستبند کمد استفاده می‌شود که در در استخرها به آن دستبند کمد استخر می‌گویند. در این مقاله انواع دستبند کمد استخر و کاربردهای آن را توضیح خواهیم داد.

دستبند کمد استخر چیست؟

دستبند کمد استخر که به آن مچبند هم گفته می‌شود، نوعی کلید الکترونیکی و از تجهیزات قفل دیجیتالی است که هدف از تولید آن افزایش امنیت کمد باشگاه‌ها و استخرهاست. زمانی که درب کمد باشگاه را می‌بندید، می‌توانید با دستبندی که شماره کمد در آن ثبت شده است، درب را باز کنید. 

انواع دستبند کمد استخر

دستبند استخری انواع و مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد که طبق سلیقه و نیازی که دارید می‌توانید هر کدام از آن‌ها را تهیه کنید. به بررسی انواع این دستبندها می‌پردازیم.

فنری

شکل این مچبند شبیه فنر است و برای ورود و خروج افراد از گیت و باز کردن درب کمد باشگاه استفاده می‌شود. جنس آن از پلی اورتان است که متاسفانه پس از مدتی خاصیت فنری خود را از دست می‌دهد و کمی گشاد می‌شود، اما به دلیل قیمت مناسب‌تر آن نسبت به مدل‌های دیگر، هنوز هم در بسیاری از استخرها مشاهده و استفاده می‌شوند.

قیمت دستبند کمد استخر

سیلیکونی

جنس این دستبند کمد استخر از سیلیکون است و برای عبور از گیت باشگاه و باز کردن در قفل‌ها کاربرد دارد. سیلیکون خاصیت کشسانی دارد، به همین دلیل دستبند کمد استخر سیلیکونی طول عمر بالاتری دارد و پس از مدتی بزرگ یا گشاد نمی‌شود. 

ساعتی

همان طور که از نام آن مشخص است به شکل ساعت است و امکان شارژ مجدد دارد. این مچبندها خاصیت ارتجاعی ندارند و مانند ساعت مچی به دست بسته می‌شوند، ولی ممکن است پیدا کردن سوراخ مچبندها برای برخی افراد مانند سالمندان و بچه‌ها کمی سخت باشد. 

کاربرد مچبند کمد استخر

•    باشگاه‌ها

•    استخرها

•    ادارات

•    هتل‌ها

•    ساختمان‌ها

دستبند استخر از نظر قابلیت به چند دسته تقسیم می‌شود؟

دستبند الکترومغناطیس

در این نوع مچبند برای تبادل اطلاعات از یک حافظه مغناطیسی استفاده می‌شود.

دستبند RO

تنها قابلیت خوانده شدن را دارد. 

دستبند FFID

قابلیت نوشتن و خواندن اطلاعات را دارد. 

انواع دستبند کمد استخر

مچبند کمد استخر چه خصوصیاتی دارد؟

•    ضد آب

•    کارکرد آسان و سریع

•    ایجاد امنیت

•    عمر طولانی و به صرفه

قیمت دستبند استخری چقدر است؟

هزینه این دستبندها با توجه به جنس و ویژگی‌هایی که دارند متفاوت است. بعضی از انواع مچبندهای کمد استخر قالبیت شارژ شدن و حافظه بیشتری دارند که مسلما در قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد. برای اطلاع از قیمت‌های دستبند کمد استخر با شرکت آریا لاک تماس بگیرید. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید