قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت و انواع آن

09198649902 همراه
قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال درب ضد سرقت از محصولاتی خاص و ویژه است که بر روی انواع درب های ضد سرقت نصب میشود و باعث افزایش امنیت درب ضد سرقت میشود و با استفاده از رمز و کارت و اثر انگشت باز میشود.

آریا لاک
آریا لاک

قرن هاست که انسان برای باز و بسته کردن درب ها از کلید استفاده میکند اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی قفل های هوشمند جایگزین قفل ها و کلید های مکانیکی قدیمی شده اند. یکی از مدل های این قفل های پیشرفته، قفل دیجیتال درب ضد سرقت میباشد که میتواند با قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد، امنیت درب های ضد سرقت را نیز تا حداکثر افزایش دهد. در این مطلب از آریا لاک کاملا با این مدل قفل آشنا خواهید شد پس با ما همراه باشید.

قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال نوعی قفل الکترونیکی میباشد که بدون استفاده از کلید میتوان آن را با روش های مختلف دیگر باز و بسته کرد. وجود سیستم های هوشمند امنیتی در این قفل ها باعث شده تا به یکی از امن ترین مدل های قفل موجود درب در جهان تبدیل شوند که بر روی انواع درب ورودی ساختمان و آپارتمان نصب میشوند. این قفل های هوشمند در مدل های مختلف توسط شرکت ها و برند های معتبر مختلف طراحی و ساخته میشوند و توسط نمایندگی های مختلف هم به فروش میرسند. امروزه این محصولات محبوبیت زیادی پیدا کرده اند زیرا علاوه بر امنیت بالایی که فراهم میکنند، تاثیر زیادی هم بر زیبایی دارند.

یکی از بهترین مدل های این قفل ها نیز قفل الکترونیکی درب ضد سرقت میباشد که در ادامه کاملا توضیح داده ایم.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

همانطور که از اسم درب ضد سرقت پیداست، وظیفه آنها جلوگیری از نفوذ سارقان به محیط است که حالا امروزه این سطح امینت را میتوان با قفل هوشمند درب ضد سرقت افزایش داد. قفل هایی که در درب های ضد سرقت استفاده میشوند ساختار، قابلیت، مشخصات و ویژگی ها و مزایا خاصی دارند که هر کسی نسبت به شرایط و نیاز و بودجه خودش مناسب ترین گزینه را تهیه میکند.

قفل های الکترونیکی امروزه دارای سیستم های پیشرفته ای هستند و همچنین برخلاف قفل های معمولی که یک زبانه هستند، این قفل ها چند زبانه دارند و علاوه بر این از هر چهار طرف به چهارچوب قفل میشوند تا دیگر امکان اهرم و باز شدن درب وجود نداشته باشد.

قفل های مخصوص درب ضد سرقت سیستم ایمنی پیشرفته و پیچیده و بدنه ای مقاوم و مستحکم دارند و همچنین با روش های مختلف مانند رمز و کارت و اثر انگشت باز میشوند و همچنین بر روی انواع درب ها نصب میشوند. همچنین لازم به ذکر است که منبع تغذیه در قفل هوشمند ضد سرقت باتری قلمی است به طوری که جهت نصب نیاز به سیم کشی داخلی برق نمی باشد.

ویژگی ها و مزایا قفل های دیجیتال روی درب های ضد سرقت

از قابلیت ها و ویژگی های این قفل ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

حسگر ضد سرقت

این قابلیت زمانی فعال میشود که سارق چندین بار رمز را اشتباه وارد کند یا به قفل ضربه وارد کند.

حسگر ضد شوک

زمانی که ولتاژ غیر مجاز یا خارج از استاندارد به قفل وارد شود، قفل سریعا خاموش میشود.

سیستم اعلان حریق

در صورت وجود دود ، آتش سوزی و گرما ، این قفل اقدام به اطلاع رسانی می کند .

سیستم قفل امنیتی

با این سیستم برای ورود لازم به وارد کردن رمز عبور و همراه داشتن کارت است که با یکی از آنها نمیتوان درب را باز کرد.

قفل کودک

یکی از ویژگی های مورد نظر این دسته از قفل ها ، دارا بودن قفل کودک می باشد .

قفل خودکار درب

زمانی که درب بسته میشود سریعا به صورت اتومات قفل میشود که برای باز کردن درب از خارج باید رمز وارد شود و کارت را همراه داشه باشید.

عدم نیاز به کلید

با این قابلیت دیگر نیازی به حمل کلید ندارید.

باز کردن درب با ریموت یا گوشی

این قفل ها دارای ریموت کنترل هستند و همچنین با برنامه های مخصوص گوشی هم قابل مدیریت و کنترل و باز شدن هستند.

ظاهر شیک و زیبا

این قفل ها علاوه بر امنیت شیک و مجلل هستند و نمای زیبا ایجاد میکنند.

دادن دسترسی به قفل برای مهمان‌ ها (رمز یکبار مصرف)

این قابلیت برای ورود یکبار افراد متفرقه مانند مهمان و خدمتکار و ... میباشد.

ثبت رفت و آمدها

این قفل ها زمان دقیق ورود و خروج افراد را نیز ثبت میکنند.

رمز خیالی

رمز خیالی برای زمانی است که اطرافتان شلوغ است و نمیخواهید کسی متوجه رمز شود.برای این کار چندین عدد را وارد میکنید و بین عدد ها رمز ورود را وارد میکنید.

سایز مزایای قفل دیجیتال درب ضد سرقت

  • اتصال قفل هوشمند به تلفن همراه
  •  قابلیت اتصال قفل هوشمند به سیستم های هوشمندسازی
  •  قابلیت اتصال قفل هوشمند به آیفون تصویری
  • توسط این قفل های هوشمند شما میتوانید به راحتی در هرجای دنیا که هستید درب را برای مراجعه کنندگان باز کنید.
  • از دیگر قابلیت های مهم این قفل ها امکان کنترل تردد از راه دور درب و اعمال محدودیت هایی برای ورود به بخش های مختلف خانه توسط کاربران دلخواه است.
  • کنترل از راه دور

انواع مدل های قفل های دیجیتال درب ضد سرقت

انواع قفل هوشمند درب ضد سرقت

قفل اثر انگشتی

برای استفاده از قفل اثر انگشتی درب ضد سرقت کافیست اثر انگشت همه اعضای خانواده را ثبت کنید تا دیگر نیازی به حفظ کردن رمز و همراه داشتن کارت نباشد. این قفل ها امنیت بالایی دارند و تا 100 اثر انگشت را هم پشتیبانی میکنند.

قفل دیجیتال رمزی

رمز قفل‌ های دیجیتال رمزدار بین 6 تا 12 رقم می‌تواند داشته باشد؛ بنابراین پیدا کردن رمز این قفل‌ها به سادگی صورت نمی‌گیرد.

قفل کارتی

قفل کارتی درب ضد سرقت دارای مغزی الکترونیکی است و فقط با همراه داشتن کارت و وارد کردن رمز میتوانید درب را باز کنید. امروزه از این قفل ها معمولا در هتل ها بسیار استفاده میشود.

مدل های قفل های کارتی عبارتند از :

  1. قفل کارتی آفلاین
  2. قفل کارتی آفلاین
  3. قفل کارتی با کارت تماس مستقیم
  4. قفل کارتی با کارت RFID

قفل مولتی پوینت درب ضد سرقت

قفل مولتی پوینت یا همان قفل مرکزی دارای 3 تا 5 قفل مجاز و چند زبانه است که قابلیت قفل شدن از قسمت افقی و عمودی را دارد و امنیت بالایی دارد.

قفل منو بلاک درب ضد سرقت

این قفل ها ساختاری مجزا دارند و روی لنگه درب نصب میشوند و امنیت کمتری نسبت به قفل مرکزی دارند.

قفل هوکی شکل درب ضد سرقت

قفل های هوکی یا چنگکی از دو مورد بالایی پیشرفته تر هستند و از ویژگی بارز این قفل می توان مقاومت بالای آن در برابر ضربه را نام برد که موجب می شود که درب در مقابل دیلم به راحتی شکسته نشود.

قفل آژیردار (DESI) درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت DESI ساخت ترکیه؛ آژیردار و حساس نسبت به ضربه می باشد. عملکرد آژیر قفل وابسته به باتری بوده و میزان صدای آن قابل تنظیم است. امکان نصب قفل کمکی به صورت مجزا در درب نیز وجود دارد.

قفل بیومتریک (تشخیص چهره) درب ضد سرقت

این قفل ها با آنالیز لکه های صورت، فاصله بین دو چشم، فاصله بین چشم ها و بینی، اسکن شبکیه و عنبیه و … اجازه ورود به افراد ثبت شده در سیستم را میدهند.

قفل سیم کارت خور درب ضد سرقت

با نصب این قفل ها روی درب مورد نظر می توانید ۱۰۰ رمز عبور معتبر، ۲۵۰ عدد ریموت و ۲۵۰ عدد شماره تلفن همراه یا ثابت برای آن تعریف نموده و از آنها برای باز کردن درب منزل خود استفاده نمایید.

نصب قفل دیجیتال روی درب ضد سرقت

اگر اطلاع داشته باشیدف درب های ضد سرقت در 3 مدل ترک، ایرانی و چینی وجود دارند که مشخصات هر کدام متفاوت است و به همین علت میتوان گفت قفل های دیجیتال روی همه این درب ها نصب میشود اما هر کدام قاعده و وانین خاصی دارند.

مثلا نصب انواع قفل های هوشمند روی درب های ترک و ایرانی قابل انجام است اما بهتر است از قفل های بدون دستگیره برای درب های چینی استفاده کنید زیرا با نصب قفل دیجیتال با دستگیره، سیستم مرکزی قفل ضد سرقت درب از کار می افتد و کارایی خود را بر روی درب ضد سرقت از دست خواهد داد.

شرایط نصب قفل دیجیتال بر روی درب های ضد سرقت

  • ضخامت درب حداقل باید ۳٫۵cm تا ۹cm باشد .
  • بائو (فاصله لبه درب تا شروع نقش و نگار) درب باید حداقل ۱۲cm باشد.
  • طول شفت نباید از مرکز درب خارج شود (طول دم کلیدی)
  • نوع درب (درب دست راست / درب دست چپ)
  • این که آیا “پانل پوشش” را نیاز دارید یا نه (فقط برای کاربر نهایی)
  • بررسی محتویات بسته قفل دیجیتال برای نصب
  • بررسی نوع درب (چوبی – فلزی)

خرید قفل هوشمند درب ضد سرقت

قیمت خرید قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال درب ضد سرقت بر پایه یکی از مکانیزم های شناسایی رمز، کارت های مغناطیسی RFID، تگ، اثرانگشت، ریموت کنترل و گوشی های هوشمند است که درب محل کار یا زندگی شما را به راحتی باز و بسته می نماید.

دلایل انتخاب و نصب این قفل ها هم عبارتند از :

  1. امنیت بالای ورودی ها که با این قابلیت میتوانید به صورت دقیق حتی از راه دور، ورود و خروج را کنترل کنید.
  2. آسایش و آرامش خاطر کاربران که قابلیت هایی مانند قفل خودکار، آلارم های هشدار، کنترل ورود و خروج و … خیالتان کاملا راحت است.

برای خرید چنین قفل هایی بهتر است به نمایندگی ها و مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و این قفل ها را همراه با ضمانت خریداری کنید.

آریا لاک یک فروشگاه و شرکت معتبر میباشد که بیش از 10 سال در زمینه فروش انواع قفل دیجیتال و دستگیره دیجیتال فعالیت دارد که میتوانید با خیال راحت بهترین قفل ها را با قیمت مناسب از این شرکت خریداری کنید.

قیمت قفل دیجیتال و هوشمند درب ضد سرقت

همانطور که گفته شد این قفل های ویژه دارای مدل های مختلفی هستند که هرکدام دارای قابلیت ها و مشخصات متاوتی میباشد و همین باعث میشود قیمت ثابتی نداشته باشند.

عواملی که در تعیین قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت نقش دارند:

  • نوع و برند قفل
  • قابلیت ها
  • روش های دسترسی و باز کردن درب
  • جنس و کیفیت

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها با شماره های ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید